1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779153 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs IF - Frölunda Indians 31/1-15


Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 31/1-15
På vilka kanaler sänds kvalet?

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 31/1-15
honken21: Buhu Rönnberg....

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 31/1-15
Är Djoos bandyspelare?

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 31/1-15
Fan det är ju bra drag i hallen kom igen Brynäs forza

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 31/1-15
Sååå nära. ......

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 31/1-15
Enter som hejjaklacksledare hahaha gött men hade pröjsat 3000 för å ha han som ledare på isen nu istället.

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 31/1-15
Men gör måååååååååål😠

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 31/1-15
Satan vi har gått om i skott i alla fall.

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 31/1-15
Fan vad bra vi är nu...det är så man väntar på baklängesmålet..;-)

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 31/1-15
bifhjärta:
Nu ringer det...

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 31/1-15
Hygglig klump i magen..
Tar dom chansen med en 2+2

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 31/1-15
Buhuhu Rönnberg :-)

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 31/1-15
Holy shit vilken hockey, det är bara mål som räknas. Heja Leksand😂😂😂

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 31/1-15
Fy...nu gäller det.

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 31/1-15
Panodil och nitroglycerin. ...

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 31/1-15
UPP MED TEMPOT!!!

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 31/1-15
Men skjut för faan😠

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 31/1-15
Sämre spel 5-4 än 5-5...

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 31/1-15
Djoos och nordan bollar gris i 1 minut.... suck

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 31/1-15
JAAAAAAAA!
HÅLL I DETTA NU!

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 31/1-15
JAAAAAAAAAAAAA

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 31/1-15
70 Rodrigues: Så jävla skönt, så jävla rättvist

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 31/1-15
Jaaaaaaaaaaaa💗💗💗💗💗💗

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 31/1-15
JAAAAA!!!!!

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 31/1-15
JAAAAAAAAAAAA

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 31/1-15
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 31/1-15
Kan man ta av sig vuxenblöjan nu tro?

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 31/1-15
ÄNTLIGEN! Nu har vi saken i egna händer igen.

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 31/1-15
rafalski: jaaaaaaaaaaaaaaaaaa så djävla välförtjänt ,,,,,

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 31/1-15
Oooooooooooooorgasm😃😃😃. Tack som fan, nu kan jag åka hem från Malmö med ett leende på läpparna💗

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 31/1-15
FAN VAD UNDERBART....TÅRAR I ÖGONEN

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 31/1-15
Jävla krigare. Mycket imponerad.

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 31/1-15
Bulan hockey är roligare än tj..s variat☺

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 31/1-15
STOLT över grabbarna! Enter grym i klacken!! Resten av säsongen där tack!!;-) Med TJ i båset hade vi nog inte vänt idag va?

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 31/1-15
Nu jävlar kör vi!!!!!!!!!

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 31/1-15
bifhjärta: gråter av glädje just nu faaaaan så gött !!!

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 31/1-15
Dra åt helvete Rönnberg, jävla idiot!!!

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 31/1-15
Hm, var det årets första vändning till 3 poäng?

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 31/1-15
Jag säger bara: Nu kommer Brynäs IF efter er Lyxfällan...

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 31/1-15
Hela ansiktet på Eklund är blodigt när dom tackar efter matchen.
Snyftläppen står och grinar pm den solklara 2+2.

Jävla äckel pajas

Redigerad kommentar


Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 31/1-15
Bara att krypa till korset och erkänna art jag hade fel...vi räckte visst till. Fan va bra vi var andra halvan av matchen. Härlig stämning i hallen. Tack allihopa!

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 31/1-15

Bra kämpainsats, men hit kommer man in och stämningen skulle få en tro vi just vunnit SM-guldet. Med den här segern kan vi nog inte räkna med nåt mer nyförvärv i BIF... 


Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 31/1-15
Tommy: äntligen lite domare med oss , hade dom gjort jobbet dom tidigare matcherna hade vi
varit före fuskarna nu ,
Jag är så satans stolt , fy fan i dag hjälpte det att kämpa , detta såg vi aldrig med Tj.

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 31/1-15
En dubbel Laphroaig nu..Fan va gott

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 31/1-15
Blir en skaplig skvätt Bruichladdich 15 årig nu!!

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 31/1-15
Lindström: Håller fullständigt med , rönnis står å gnäller på 2+2
Dom hade för fan en själva i matchen .

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 31/1-15
Skönt att inleda uppehållet med seger. Veckan är räddad, helt seriöst. Glädjen är total!

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 31/1-15
Vi måste ändå ha nyförvärv.

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 31/1-15
Haha....
Domarna missar först blodvitet på Eklund men ändrar helt korrekt och rättvist till 2+2 efter att dom blivit informerade om vitet.
Sen har Rönnberg makenatt gnälla över att Bulan snackat till oss den extra tvåan.
Som grädde på moset fortsätter han och tomtarna i studion  att gnälla om ev bortdömning vid 1-2, ett solklart korrekt mål.
Skrattretande...

Redigerad kommentar


Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 31/1-15
Lindström: Säger bara Fyfan Sanna vilken expert . Han gillar jag , så satan rätt i sina analyser

« · 1659209 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Välimäki kan bli ligans bästa. Hägg får sin andra säsong och blev bättre och bättre förra året. Både axel och Norlander har fortfarande utvecklingspotential. Kinnvall var en poäng spruta förra året. Är både Berra och djoos skadefria ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)