Brynäs IF gick upp i tvåan i fotboll!
584861 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF gick upp i tvåan i fotboll!
Clubsport: Varför inte? Han var väl en pålitlig målskytt? Trots problemen på sidan av plan verkade det inte påverka hans målproduktion. När slutade han?
Sv: Brynäs IF gick upp i tvåan i fotboll!
Clubsport: Det gjorde även IFK Eskilstuna,2-1 mot Eneby idag!!!Det måste firas:-)
Sv: Brynäs IF gick upp i tvåan i fotboll!
Clubsport: Skoj, derbyn mot SIF nästa år? Vet du om Micke Rask fortfarande spelar i Brynäs?
Sv: Brynäs IF gick upp i tvåan i fotboll!
Clubsport: Härligt.
Jag såg dom mot Hudiksvall förra helgen på Måsberget.
Såg riktigt bra ut mot redan klara seriesegrarna från Hälsingland.
Det går lite tyngre för Huge i fyran... :-/
Jag såg dom mot Hudiksvall förra helgen på Måsberget.
Såg riktigt bra ut mot redan klara seriesegrarna från Hälsingland.
Det går lite tyngre för Huge i fyran... :-/
Brynäs IF gick upp i tvåan i fotboll!
Brynäs säkrade en plats i div.2 nästa år...
Kul, dom har ju varit ett topplag i trean i flera år nu.
Kul, dom har ju varit ett topplag i trean i flera år nu.
Lite osäker men jag har för mig att han la av förra året.