Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
Så sjukt stillastående Brynäs är. HV tillåts ju dominera. Är vi helt slutkörda efter 1a perioden?
arnio: "höga berg och djupa dalar för Hv, håller det i längden för den?"
Nja, det är också tveksamt.
Tycker nog att en sån som Calle Järnkrok måste synas mer i målprotokollet än hittills.
Och där fick du den obligatoriska frågan från barnrumpan som gnäller på junisfasoner på läktaren.... :-)
Redigerad kommentar
rafalski: "kan inte bry mig mindre om vad Lill-burken vräker ur sig;-)"
Tydligen så gör du ju det eftersom du kommentrar det jag skriver. Men som sagt, vi kan väl ta en diskussion över en öl på Hovet den 3:e jan, jag bjuder på biran??
Redigerad kommentar
HV borde lätt haft det dubbla antalet utvisningar. Hur fan kan de få spela så fucking fult.
rafalski: Ja, tomma Lill-burkar skramlar mest, som bekant... :-)
Som sagt: en kul och fartfylld historia, lite smågrinigt som det ska vara i en seriefinal.
Starkt att ändå matcha HV, trots Nordan, Dackell och Basse borta.
Nu spelar vi av tredje och går till vila som serieledare...
Hoppas det gick bra, annars är väl prognosen 2-52 veckor.
Qvarre:Håll i detta nu Brynäs!
Får långa anfall mot oss nu...
Det förstår jag. Hoppas du repar dig snart.
HÅLL DETTA NU BRYNÄS!!!
JAG ÄLSKAR ER! Asså, Silfverberg. Fyra poäng ikväll. Han är tammefan helt jävla underbar!
Och så jääävla skönt för Granis som fick näta!
Redigerad kommentar
Tycker HV spelar riktigt jävla fult.