Brynäs IF - HV71 8/1- 2013
Tänker han förstöra festen för alla hatfans härinne?
Lindström: Finns inte div3 laget i hockey kvar?
Annars kan han väl städa på mentalsjukhuset eller putsa Snoddasstatyn på torget, jag skiter i vilket!
Han som kör rolban skulle tillföra mera fast han är ute på parkeringen.
Trodde laget skulle vara lite revanschsuget efter 3 förluster mot HV. Så fel man kan ha.
Det är för många spelare som gör för lite i detta laget.
Hej kompisar! kom sent från jobbet, slog på TVn, det står 0-4.
Avgå alla - gonatt...
tjugo8:
Heja jävla Brynäs ser ju ut att ha tagit en överdos av valium och heroin.
Det hade varit bättre att lämna w.o till denna match. HV spelar inte ens bra och ändå så fistar dom Brynäs utan några som helst problem. Nu skiter jag i denna förnedring och gör något vettigare med tiden.
Widing och #16 ska fan inte spela nått mera på läääääänge.
tjugo8: Och vad i helvete gör Honken?????
Herrejösses vad pinsamt. Fyra mål på 5.30.
Att spela med landets två mest iskalla spelare i PP är ett hån mot oss fans. Syftar självfallet på Ollas/Lauritzen.
Och efter det usla PP-spelet kommer 0-3 som ett brev på posten. Vilket lag vi har, killar!
foppa78: Orakel hit och orakel dit. Jag har egna ögon att se med och det här är skrämmande dåligt. Inställningen är under all kritik.
Där kom 3:an!
foppa78: Vad gör Widing inne i PP?
Och där kom spiken i kistan...
Vad fan håller de på med?
Lika bra å lägga sig typ...
Rossa: Calle står i paus och säger att dom kommer att komma ut som ett annat lag i 2:a. Stämde bra det!
Det här är skamligt!
Widing framstår som värsta NHL stjärnan mot #16 och det kanske säger en del..