1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778942 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs IF - IF Malmö Redhawks


Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
rafalski: slutar med att Korhonen nollar oss ikväll

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
rafalski: Näe. men inte oväntat.

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Ahlbom: 03:48, nice!

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
lillovechkin: fortsätter det så här kommer vi att missa slutspel!!

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Aja. nu sätter vi den i PP

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
lillovechkin: dags att sätta en balja nu

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Inte ett jävla skott på mål i PP

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Gusten: Hade du förväntat dig det?

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Succé!


Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
0-2

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Gusten: detta är ju näst intill en patetisk start..

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
sylf: Va fan är det frågan om???? Jävla sakitlag...sparka nån!!!!

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Gusten: Heja Brynäs friskt humör...
Nej nu blir det säsongskortet

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Ahlbom: Herregud, fortsätter det så här så....
Fy fan.

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
sylf: Slutspelshockey av Boorks mannar!!

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
sylf: Nu gäller det att undvika tvåsiffrigt, nu får vi se vilken moral som finns i laget.

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Gusten: Verkligen slutspelshockey. Boorks taktik verkar inte funka, 5 av 8?! jojävlar!

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Fattar inte varför alla verkar vara så förvånade över att vi ligger under,Malmö är ett klart bättre lag än Brynäs just nu.

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
sylf:
vet väl hur brynäs slutspel brukar va.... 0-4..... se där precis som nu

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
sylf: Nästan så man hör GävleLasse gnissla tänder på läktaren ;-)

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
rafalski: nu då för helvete!!!!!

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
De är dåååååliga...Säsongen blir nog kort iaf)) 5-3 nu sista chansen i denna..

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Bissett19: ALLA lag är bättre än Brynäs just nu.

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Nu ska det vara mål!

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
en utvisning till

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
mattiaskarlgren: jhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
fan va gött

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Ahlbom: OCH DÄR KOM DET!

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Liket lever!

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
sylf: Kors i taket, mål i PP.

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
rafalski: Ja, sa dom inte att det var 6 mot 3!!

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
rafalski: Korhonen tyckte väll synd om oss :P

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
sylf: Psykologiskt :)


3 skott för nordtyskarna och 2 mål.

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
sylf: visst var det 6mot3 :) 2 utvisningar och en avvaktande :D

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
mattiaskarlgren: 6-4 var det, den första Malmöspelaren hade nog spelat en tjugo sekunder drygt

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Gusten: Sjönt att vi fick göra mål i kväll i alla fall. Nu går vi för kryss.

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
arnio: Kryss???

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
sylf: jo man ska int hoppas för mycket. 2 pinnar kan vi ta.

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
arnio: nu får vi se om vi får igång vårt PP. ett mål till nu skulle sitta som en fläskläpp :)

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Ahlbom: Jo nog ska vi kunna göra 3 eller 4 mål ikväll tycker jag. 5-3 nu och då blir det nog 2-2

heja heja

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
sylf: 5 mot 3 igen, kan vi hoppas på en kvittering nu.

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Seb Karlsson inee i 5 mot 3 )-:

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
sylf: Varför får Sebastian Karlsson spela i 5-3???

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Boork verkar inte toppa direkt

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Gusten: 3 sek kvar, inga strutar!

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
arnio: Det borde han ju eftersom det är en slutspelsmatch

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Gusten: Boork gör ofta rätt även om vi gnäller mycket så i slutändan så blir det nog bra.

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Nån mer än jag som har bekymmer med webradion? hackig?

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Lite felaktig rubrik till denna artikel.

« · 836465 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)