1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778925 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs IF - IF Malmö Redhawks


Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
arnio: Nu djävlar. 5 mot 3 i 1 o 53

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Tyvärr den blir inget mål nu jag säger det bara så ni vet.

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Sry för caps!;P

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
arnio: ska va mål nu alltså!!!

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Bif_FANS: du har ju alltid fel..

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
arnio: In med Sebastian Karlsson,låt alla få känna på ansvaret.

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
power81: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
VIKTIGT!

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Jaaaa! :D :D Äntligen!

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Bicek!

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Bissett19: Tack gud.

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
vad var det jag sa??

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
ett till nu då!!!

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Hoppas vi gör 3-2 i pp nu då :D

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
19:onde krysset i antågande.

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Bissett19: nervös nu som sjutton

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
arnio: Jo man kan vara glad att ha fel nån gång.

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Bif_FANS: =)

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Dackell som e bäst i Bp.

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Smart Dackell!!!

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
arnio: Det ska du vara,Dacke ut på en tvåa......

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
20 nde va?

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Bissett19: Med tanke på skottena så är vi innefektiva som få

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Bissett19: 5-3 är väldigt populärt idag, tur att det inte va vi som åkte ut nu

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Får man lov att tycka lite synd om Sjödda?

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
O där gjorde Skansen 3-2 på Moringarna.

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Bif_FANS =]

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
power81: äh va fan Per Classon, oh en Malmöit. Verkar som att hans nivå är låg.

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
konstig lag Lhc nu kan dom näta men mot Frölunda var dom så jävla kassa.

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
arnio: uhm, finns ett problem har, det största, de är INEFFEKTIVA!

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Bissett19: LHF har utjämnat mot TIK också 3-3

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Bif_Puttrik: Ju längre formsvackan håller i sig desto närmare kommer vi formtoppen. Kanske lagom till slutspelet.

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
vafan håller domaren på med?????

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
power81: Ja, kan man undra.

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
power81: Jag tror att han är full.

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
power81: nu avgör väl rödhökarna...inte ovanligt att claesson ger bort matcherna till Brynäs motståndare

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
65selander: Kortvarig ledning!

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Åh Jesus.

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
65selander: Snabb replik av Tallarna.

57:23 TIM Mål 3-4 Pär Styf (Jonathan Hedström) EQ

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Nu borde boorken ta ut kristan.Spelar väl ingen roll om malmö får 2 poäng lr en poäng men vi skulle behöva 2

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Bissett19: dax att avgöra för Bif nu, även tvåpoängare räknas som vinst nu.

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
power81: Man får inte plocka målvakten i sudden.

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
sylf: nu blir det mål.

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Plocka Kristan!!!

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
sylf: aha.. det hade jag inte en aning om

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
just det ja. i

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
m kt dåligt PP Idag

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Angell!

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
power81:Angell!!

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
JAAAAAAAAAAa

« · 836924 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)