1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778952 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs IF - IF Malmö Redhawks


Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
20 nde va?

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Bissett19: Med tanke på skottena så är vi innefektiva som få

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Bissett19: 5-3 är väldigt populärt idag, tur att det inte va vi som åkte ut nu

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Får man lov att tycka lite synd om Sjödda?

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
O där gjorde Skansen 3-2 på Moringarna.

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Bif_FANS =]

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
power81: äh va fan Per Classon, oh en Malmöit. Verkar som att hans nivå är låg.

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
konstig lag Lhc nu kan dom näta men mot Frölunda var dom så jävla kassa.

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
arnio: uhm, finns ett problem har, det största, de är INEFFEKTIVA!

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Bissett19: LHF har utjämnat mot TIK också 3-3

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Bif_Puttrik: Ju längre formsvackan håller i sig desto närmare kommer vi formtoppen. Kanske lagom till slutspelet.

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
vafan håller domaren på med?????

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
power81: Ja, kan man undra.

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
power81: Jag tror att han är full.

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
power81: nu avgör väl rödhökarna...inte ovanligt att claesson ger bort matcherna till Brynäs motståndare

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
65selander: Kortvarig ledning!

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Åh Jesus.

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
65selander: Snabb replik av Tallarna.

57:23 TIM Mål 3-4 Pär Styf (Jonathan Hedström) EQ

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Nu borde boorken ta ut kristan.Spelar väl ingen roll om malmö får 2 poäng lr en poäng men vi skulle behöva 2

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Bissett19: dax att avgöra för Bif nu, även tvåpoängare räknas som vinst nu.

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
power81: Man får inte plocka målvakten i sudden.

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
sylf: nu blir det mål.

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Plocka Kristan!!!

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
sylf: aha.. det hade jag inte en aning om

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
just det ja. i

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
m kt dåligt PP Idag

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Angell!

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
power81:Angell!!

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
JAAAAAAAAAAa

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
power81: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
power81: jaaaaaaaaaaaaaaa

jag skojade bara om PP

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
power81: ska vi ha röta så ;-)

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
vad var det jag sa?

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Gött, nu kan man kolla på hockeykväll :)

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
65selander: 1 tappad pinne!!

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
arnio: mkt viktigt att ta 2 poäng idag..

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
sylf: och 2 vunna !!

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Bif_FANS: Då förlorade vi bara 1P. Pinsamt spel av BIF. Rakt ut i kvarten om denna form håller i sig!!!

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Ingen trepoängare idag heller, men positivt som FAN att Bicek och Angell fick måla! När gjorde Angell mål senast??

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Vi ligger trea (:

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
arnio: fortfarande

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Ahlbom: japp, vem hade trott det innan serien startade?

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Gusten: Han blev nog sur när Bicek fick pucken istället vid 2-2 men f-n 27-12 i skott och 3 mål bara.

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
arnio: Det här kändes rätt skönt endå.
Janne Hauhtonen. .- killen äger!

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Gusten: 1973, på hösten

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
aphac: Formen kommerr nog! Tänk på att vi har tre av våra bästa borta också!

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
sylf: en sak som är positivt ikväll är väl att dom inte ger upp efter 2-0 i arslet.

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
65selander: Näe, det vore väl fan om dom gav upp!?

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
sylf: Det har ju hänt iförr om årena. Det roliga vore om dom kämpade från start ;-)

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
3 vinster till så har vi våra 5 av 8

« · 836977 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)