Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
« Föregående · 1661340 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
70 Rodrigues: Kanske inte var Frölunda som var/är bra utan HV som är klappkasst!
Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
70 Rodrigues:Det finns ett lag som inte gjort mål denna omgång...gissa vilket.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
Frögren ligger och håller fast sweatt i 30 sekunder.... Domaren gör ingenting! AVGÅ jävla domarlallare
Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
smallround: Kan vi få lite fart på PP nu för i helvetes jävlar.
+ 2
Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
Zappaholic: fräsande avslut från djoos.....tillåt mig skratta
+ 1
Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
Tänk vad ett mål kan göra. Härlig energi nu, mindre tänk och mer bara kör a la Bulan! PaW - allt är förlåtet.
Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
Med tanke på resultaten i övrigt verkar inte Brynäs få nån hjälp ikväll. Så 3 p är vad som gäller!
Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
Clarence: Nu vill jag inte se att dom backar hem o bevakar i 3:e för då är det kört. Vill se mycket fart och tufft spel, nöt ner packet😃
Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
Två fina krigarmål av det yngre gardet. Bättre period överlag även om den var halvknackig första 7-8 min.
Sweatt,Scott,Rödin. Någon av de tre måste väl ha ett mål i sig ikväll?
+ 1
Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
Man måste erkänna att tvillingarna har taget ett jättekliv nu när bulan har tagit över! Sen har hela laget lyft sig!
+ 2
Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
Brynäsgubbe: Säg inte att vi kommer tappa nu istället...vågar inte titta
« Föregående · 1661340 · Nästa »
Ja våra spelare upplever ju bara det ett par-tre gånger per säsong.