1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778950 inlägg · 7967 ämnen

BRYNÄS IF-LEKSANDS IF den 26/9 PREMIÄR!!!!!


Sv: BRYNÄS IF-LEKSANDS IF den 26/9 PREMIÄR!!!!!
90Steen_: Nåja, han gjorde inte "jack shit" i fjol.

Sv: BRYNÄS IF-LEKSANDS IF den 26/9 PREMIÄR!!!!!
Kanske gamlingarna (Dackell) får flashbacks till 90-talet när dom coachas av Boorken. Kan bli bra re.

Sv: BRYNÄS IF-LEKSANDS IF den 26/9 PREMIÄR!!!!!
Kung_Sjödin: Fannnn nära!!!

Sv: BRYNÄS IF-LEKSANDS IF den 26/9 PREMIÄR!!!!!
Ajaj bortdömt mål . Malmström

Sv: BRYNÄS IF-LEKSANDS IF den 26/9 PREMIÄR!!!!!
90Steen_: Vi har trycket!

Sv: BRYNÄS IF-LEKSANDS IF den 26/9 PREMIÄR!!!!!
The play maker: Yees ;) 2 - 0 nurå innan paus !! :P

Sv: BRYNÄS IF-LEKSANDS IF den 26/9 PREMIÄR!!!!!
90Steen_:
Lahti fortsätter utse sig själv till en stor pajas som dömde bort målet

Sv: BRYNÄS IF-LEKSANDS IF den 26/9 PREMIÄR!!!!!
Ganska bra spel. Borde nog ha varit 2-0. Tätt och tufft, inte speciellt många chanser.

Sv: BRYNÄS IF-LEKSANDS IF den 26/9 PREMIÄR!!!!!
Det var en bra första period!

Sv: BRYNÄS IF-LEKSANDS IF den 26/9 PREMIÄR!!!!!
Falken: Synd att de inte stängde av Lahti. Han är en av de sämsta domarna tycker jag.Trodde bara att han gjorde dåliga matcher när han dömde Malmö.

Sv: BRYNÄS IF-LEKSANDS IF den 26/9 PREMIÄR!!!!!
Paus | Brynäs - Leksand 1 - 0

Andreas Dackell (Lind/Månsson) '4.23

Skott: 7 - 4

Sv: BRYNÄS IF-LEKSANDS IF den 26/9 PREMIÄR!!!!!
svennis: Hur har Lahti utmärkt sig nu då? Bra match annars?

Sv: BRYNÄS IF-LEKSANDS IF den 26/9 PREMIÄR!!!!!
brynästigern:
Han dömde bort ett solklart mål.

Sv: BRYNÄS IF-LEKSANDS IF den 26/9 PREMIÄR!!!!!
Namtrac: Varför då ?

Sv: BRYNÄS IF-LEKSANDS IF den 26/9 PREMIÄR!!!!!
brynästigern:
För att han är en pajas.

Han trodde att en spelare (Sunken) var in målgården när han i själva verket var bakom målet när pucken gick in.

Sv: BRYNÄS IF-LEKSANDS IF den 26/9 PREMIÄR!!!!!
brynästigern:
Han påstog det var offside i målgården , fast det var det inte

Sv: BRYNÄS IF-LEKSANDS IF den 26/9 PREMIÄR!!!!!
brynästigern: Officiellt offside i målgården men det fanns ingen brynäsare i målgården.Strax innan var det en men en leksing tog väck honom sedan gjorde brynäs mål.

Sv: BRYNÄS IF-LEKSANDS IF den 26/9 PREMIÄR!!!!!
Det som är typiskt är ju att det var Rönnmark som skulle ha dömt egentligen. Men han är avstängd så länge han är delaktig i det där spelbolaget. Så istället fick vi Mr. Clownnäsa.

Sv: BRYNÄS IF-LEKSANDS IF den 26/9 PREMIÄR!!!!!
Namtrac: Hmm, typiskt fjanti...förlåt Lahti ska det visst va.
Hoppas vi kan trycka in ett par mål till i andra..

Sv: BRYNÄS IF-LEKSANDS IF den 26/9 PREMIÄR!!!!!
Annars så är det en bra match.Högt tempo nästan för högt för de hinner inte själva med. Skulle tro att det blir en tätare match i 2:a.

Sv: BRYNÄS IF-LEKSANDS IF den 26/9 PREMIÄR!!!!!
Har ni inte hört ?? Rönnmark skulle ju dömma egentligen, men han har visst blivit avstängd pga arbete på ett spelbolag. Sedär ! :P hehe vaddå oflyt för BIF, direkt på säsongen ! :P

Sv: BRYNÄS IF-LEKSANDS IF den 26/9 PREMIÄR!!!!!
Och en sak till fy vad fula domartröjorna är.


Sv: BRYNÄS IF-LEKSANDS IF den 26/9 PREMIÄR!!!!!
svennis: Ja men fjanti passar väll bra i det fula!

Sv: BRYNÄS IF-LEKSANDS IF den 26/9 PREMIÄR!!!!!
Fan Dackell missa friläge ! :P


Sv: BRYNÄS IF-LEKSANDS IF den 26/9 PREMIÄR!!!!!
MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!!!!! ;)

Brynäs, 2 - 0 Niklas Bäckström (!) (PP)

Faan va skönt asså !! :D

Sv: BRYNÄS IF-LEKSANDS IF den 26/9 PREMIÄR!!!!!
90Steen_: Härligt BIF
Det där kändes 100% Niklas!

Sv: BRYNÄS IF-LEKSANDS IF den 26/9 PREMIÄR!!!!!
B_I_F: Vi äger!!!!!!!!!!!

Sv: BRYNÄS IF-LEKSANDS IF den 26/9 PREMIÄR!!!!!
The play maker: Faaan va skönt ! :D

Sv: BRYNÄS IF-LEKSANDS IF den 26/9 PREMIÄR!!!!!
The play maker:
Släpper ni nu det här kommer jag och sätter en snigel på det kollektiva Brynäsögat!

Sv: BRYNÄS IF-LEKSANDS IF den 26/9 PREMIÄR!!!!!
Metal Guru: haha

Sv: BRYNÄS IF-LEKSANDS IF den 26/9 PREMIÄR!!!!!
Extra kul att det var Bäckis som satte den. :-D

Sv: BRYNÄS IF-LEKSANDS IF den 26/9 PREMIÄR!!!!!
P.P för Brynäs igen !! ;)

Sv: BRYNÄS IF-LEKSANDS IF den 26/9 PREMIÄR!!!!!
Kupan på plats för att markera vem som är STÖRST !! Hoho, fan va go han är...

Sv: BRYNÄS IF-LEKSANDS IF den 26/9 PREMIÄR!!!!!
The play maker: Power play då blir det3-0

Sv: BRYNÄS IF-LEKSANDS IF den 26/9 PREMIÄR!!!!!
The play maker: Power play då blir det3-0

Sv: BRYNÄS IF-LEKSANDS IF den 26/9 PREMIÄR!!!!!
The play maker: Vad var det jag sa!!!!

Sv: BRYNÄS IF-LEKSANDS IF den 26/9 PREMIÄR!!!!!
MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!!!!!!!!!!!! ;)

Brynäs | 3 - 0 Mathias Månsson (PP)

Faaan vilken härlig premiär asså !!! :D

Sv: BRYNÄS IF-LEKSANDS IF den 26/9 PREMIÄR!!!!!
90Steen_:
Jag följer inte er match mer än på Swehockey Online, men noterar att Leksand håller på att ta ett STADIGT tag om busligan.

PP i Mora, och kvitteringshäng mot Lila.

Sv: BRYNÄS IF-LEKSANDS IF den 26/9 PREMIÄR!!!!!
Kross Kross Kross Kross Kross Kross Kross Kross Kross Kross Kross Kross Kross Kross Kross Kross Kross

Sv: BRYNÄS IF-LEKSANDS IF den 26/9 PREMIÄR!!!!!
Alla 3 målen i PP nu !!!! :D

VILKEN HÄRLIG KVÄLL ! :d

Sv: BRYNÄS IF-LEKSANDS IF den 26/9 PREMIÄR!!!!!
Grattis igen!
Jag kan ta och stoppa tillbaks snigeln i fickan då?

Sv: BRYNÄS IF-LEKSANDS IF den 26/9 PREMIÄR!!!!!
The play maker: Kan man lugnt säga!
Yessss!!!!!!!!!!!

Sv: BRYNÄS IF-LEKSANDS IF den 26/9 PREMIÄR!!!!!
90Steen_: Nu gör de måååååååååååååååååål igen när vi vill se mål igen å aldrig sviker brynäs sin vän!

Sv: BRYNÄS IF-LEKSANDS IF den 26/9 PREMIÄR!!!!!
B_I_F: Hehe aa tvåsiffrigt ska de bli !! ;)

Sv: BRYNÄS IF-LEKSANDS IF den 26/9 PREMIÄR!!!!!
Metal Guru: Du kan nog samla in alla sniglar i hela Gästrikland och skicka t ex till Dalarna. Ha ha ha ha ha !!!

Sv: BRYNÄS IF-LEKSANDS IF den 26/9 PREMIÄR!!!!!
B_I_F: Ljuv musik.

Sv: BRYNÄS IF-LEKSANDS IF den 26/9 PREMIÄR!!!!!
Kung_Sjödin: Tack

Sv: BRYNÄS IF-LEKSANDS IF den 26/9 PREMIÄR!!!!!
Då blire P.P igen då !! ;)

« · 581450 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)