Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
« Föregående · 658591 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
70 Rodrigues: Nu är det ängsligt, upp och skjut på målet han är ju inte ens uppvärmd
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
65selander: Nu känner man igen Brynäs igen, nu är det som så många ggr förut!!
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
AD: F-n att inte Molin försökte göra det enkelt istället för ett snyggt mål
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
TACK BRYNÄS!
Nu kan man slappna av i kväll igen. Bra kämpat trots att vi bodde i egen zon i 3:e
Nu kan man slappna av i kväll igen. Bra kämpat trots att vi bodde i egen zon i 3:e
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
3 Raka segrar och 2 av dessa mot Topplag, vi är verkligen hetast i botten nu och ska ta oss till slutspel !! :)
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
90Steen_: jaha ännu en vinst inkasserad ffffffffffyyyyyyyyyyyyyyy faaaaaaaaaaannnnnnnnnn va gött hehe tack för senast linköping
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
yes.. härligt gubbar.. 3-1 :)
skönt med seger...igen :)
bra sjödda
skönt med seger...igen :)
bra sjödda
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Kan någon ringa Sylf och säga till honom att han kan komma in i värmen igen.
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
emme_b: Kan inte bli så mycket bättre än just nu. Bra match idag.
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Hong Kong: Leksand slog Frölunda med 3-2 på bortais, starkt gjort!!
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Hong Kong: Härligt...! Kan bli en jämn och tuff match på Lörd., Leksingarna går på bra mot Frölunda.
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Tack för ännu en seger och nu ska vi ha slutspel i Gävle :):) hihi .. Både Mora och Djurgården loosar och man kan sova gott ikväll ;D
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
90Steen_: "3 Raka segrar och 2 av dessa mot Topplag, vi är verkligen hetast i botten nu och ska ta oss till slutspel !! :)"
Det är väl fyra raka nu va?Luleå,Modo,HV o LHC!!
Det är väl fyra raka nu va?Luleå,Modo,HV o LHC!!
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
brynästigern: Ska bli spännande att se tabellen efter Leksand och Mora-matcherna, då kan det se riktigt roligt ut.
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Hong Kong: Kommit in nu,med snö upp till öronen,men det var det värt.HÄRLIGT INSATS IGEN!!!
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
AD:
Nu har dem marginalerna med sej 19.59 mot LHC,o 19.57 idag!!
| 59.57 | 2 - 3 PP1 | Leksand | 34. BICEK, Jiri | |
| (22. BEMSTRÖM, Stefan | ||||
| 20. STEEN, Oscar) | ||||
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
FY FAN VA UNDERBART!!!!!!!!!!!!!
Men, vi hade lite tur också. Tycker inte Honken övertygade i tredje perioden, tappade en hel del puckar och gjorde en rad osäkra ingripande. Han räddade också oss, med en del grymma räddningar. Men någon som vet vad som hände med Felsner? Oroande om även han är sjuk eller skadad...
Men, vi hade lite tur också. Tycker inte Honken övertygade i tredje perioden, tappade en hel del puckar och gjorde en rad osäkra ingripande. Han räddade också oss, med en del grymma räddningar. Men någon som vet vad som hände med Felsner? Oroande om även han är sjuk eller skadad...
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Bissett19: Skapligt av Oscar Steen 2+1 idag samt att Calle fick 0+2
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Bissett19: Vad f-an gör det! 11 poäng, 11 poäng, 11 poäng ner till skiten!
Är detta en hallucination? 2 raka segrar mot HV/LHC. Nu snackar vi major trendbrott!!!
Är detta en hallucination? 2 raka segrar mot HV/LHC. Nu snackar vi major trendbrott!!!
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Helgesen:
Ja att det skall ta 38 omgångar för att de skall göra skäl för lönen :)
Ja att det skall ta 38 omgångar för att de skall göra skäl för lönen :)
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
65selander: Skit samma om LIF vinner! Mora och DIF torskade. slutspelet närmar sig och vi rullar på som en ångvält!!!
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
JanT: Du får en uppgift att ta reda på när Brynäs tog tre raka trepoängare,det måste ha varit några säsonger sedan!!
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
mattias - 74: Ja, de har varit en besvikelse hitills och blir förmodligen så under hela grundserien.
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Så, tre nya friska poäng till oss. Tycker vi imponerar enormt just nu. Fem raka utan förlust och fyra raka vinster och det mot lag som håller till på den övre halvan.
Imponerande, se nedan:
Brynäs IF - Linköpings HC 3-1 (3p)
Brynäs IF - HV71 1-0 (3p)
MoDo Hockey - Brynäs IF 1-2 (3p)
Brynäs IF - Luleå HF 3-2sd. (2p)
Brynäs IF - Timrå IK 1-1sd. (1p)
Brynäs IF
5 3 1 1 0 0 10-5 +5 12p
Vilket facit!
Imponerande, se nedan:
Brynäs IF - Linköpings HC 3-1 (3p)
Brynäs IF - HV71 1-0 (3p)
MoDo Hockey - Brynäs IF 1-2 (3p)
Brynäs IF - Luleå HF 3-2sd. (2p)
Brynäs IF - Timrå IK 1-1sd. (1p)
Brynäs IF
5 3 1 1 0 0 10-5 +5 12p
Vilket facit!
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Bissett19: Jag är snabb som blixten i kväll. Det var 0mgång 2-4 år 2003.
BIF-DIF 3-1
SSK-BIF 4-5
BIF-FBK 4-3 (Nylander matchvinnare)
BIF-DIF 3-1
SSK-BIF 4-5
BIF-FBK 4-3 (Nylander matchvinnare)
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Falken: Kommer att bli en fröjd att få åka till Leksand på lördag. Förhoppningsvis så kan Brynäs fortsätta med spelaet samt att Felsner är tillbaka då
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Hjälp! Mora har kommit igen från 1-4 till 3-4 mot Luleå. Kämpa Lule!!!
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Helgesen: ja för en gångs skull håller man på lule i 5 min hehe
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
70 Rodrigues: Även målvakten räknas väl in i laget? Är väl hans jobb att rädda puckar.... Och vem bryr sej om hur det går för L*ksand? Inte jag iallafall...
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Helgesen: Jag blev så upphetsad av övriga resultat att jag inte lade märke till att den matchen ej var slut. Dom får ej komma i kapp!
« Föregående · 658591 · Nästa »
