Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
« Föregående · 1220126 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
zpith: Tror faktiskt på 5-4 till bif idag. konstigt men känner bara så
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
Jag känner att man är tillbaka till det här "Nu kan vi bara göra 2 mål per match" igen, så 5 mål framåt skulle ju vara trevligt!
Får se hur det går!
Får se hur det går!
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
Anders Berg: Japp , målskyttar tror jag på Somuervouri , Dackell , Sundqvist , Dixon , Nordquist :)
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
Victor Berglind verkar inte vara skadad för han är 7:e back idag!
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
Jag har också en konstig känsla av att Brynäs kan överraska idag. Vet egentligen inte varför, det enda som talar för Brynäs är väl hemmaplan.
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
Bra start av Brynäs med Kahnberg i spetsen! Kom igen nu gubbar! KÄMPA! :D
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
MarcusElving: Läck ser nervös ut men har börjat bra :)
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
PP suger i vanlig ordning! Lauritzen försöker sig på för svåra pass allt för ofta tycker jag. Backskott - returer, svårare behöver det inte vara...
Annars tycker jag Brynäs spelar ganska bra, skulle vilja se lite mer fysiskt spel bara..
Annars tycker jag Brynäs spelar ganska bra, skulle vilja se lite mer fysiskt spel bara..
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
Fan att inte Dackell skjuter själv oftare, han kan få på riktiga rökare ibland! :D
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
Bissett19: Kan inte du streama över iPhonen. Här är det C+1 Melin slöåkte igenom nyss 0-1
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
Har en känsla av att vi inte har råd till att ge LHC allt för många chanser i PP, då kommer den här matchen bli jobbig..
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
tack tack tack Läck för storspelet i slutet av första...
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
Synd att inte Lauritzen fick till det köksvägen.. Hade suttit fint med 2-1 i paus!
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
MarcusElving:
Lauritzen fick 1-1-målet.
Lauritzen fick 1-1-målet.
Länkar:
Hockeyligan.se LIVE
Hockeyligan.se LIVE
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
Bissett19: Se där ja! Granis hade rätt i TV-intervjun då :D
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
Och Tjeckernas show fortsätter... Vilka fantastiska spelare alltså, tänk om Brynäs hade haft något dylik i laget!
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
MarcusElving: Samma assist läggare också. Alla bottenlag ligger under nu...
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
65selander: Ja, vårat enda hopp är väl att bottenlagen torskar när vi själv gör det. Brynäs hänger väl med hyffsat i matchen trots allt, men med alla dessa skador ska man inte räcka till och gör det inte heller..
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
Vi har inte tagit någon trepoängare när vi varit i underläge den
här säsongen. Så någon trepoängare lär det inte bli idag.
här säsongen. Så någon trepoängare lär det inte bli idag.
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
Enaranger: FÖR HELVETE!!!! Det är ju en egen spelare som drar upp klubban i ansiktet.. Rådbjer din jävla sopa!
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
Hatar den där j-vla kvinnomisshandlarn! Glömmer aldrig DIF borta...
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
Gävleborna visar stöd för Brynäs. 4 757 i publiksiffra.
Samtidigt visar Rådbjär vilken sopa han är.
Samtidigt visar Rådbjär vilken sopa han är.
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
Enaranger: Radiosporten dömer ut Rådbjer också, kommer fel flera gånger enl Walman
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
Hård: Brynäs spelar efter bästa förmåga med tongivande spelare borta. Rådbjer är en jävla sopa som inte ska döma hockey!
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
RÅDBJER DIN LILLA POLIS POTATISGRIS UT OCH JAGA MOPEDER ISTÄLLET FÖR HOCKEY SKA DU FAN INTE DÖMMA DITT JÄVLA SVIN!!!
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
Ulf Rådbjer:
Där fick du din jävla gris.
HÄRLIGT GRANIS!!!
Där fick du din jävla gris.
HÄRLIGT GRANIS!!!
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
Granström har druckit trolldryck faaaaaaan va gööööööttttttt
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
zpith: GRANIS!!!! Nu känner vi igen dig igen! ÖKA NU! PROPPA Linking idioterna!
EDIT: Eller förrresten Proppa idiot Rådbjäääär i stället!
EDIT: Eller förrresten Proppa idiot Rådbjäääär i stället!
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
Bissett19: Lugna dig nu, Rådbjer har gott om tid till att ställa detta till rätta! Hoppas han ramlar och bryter lårbenshalsen i spelargången så vi får en ny domare i tredje! :D
« Föregående · 1220126 · Nästa »