Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
« Föregående · 1220314 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
Bissett19: Hoppas sunklöv kan visa upp ett
nytt 3års kontrakt med Granis snart!Gärna ngn back oxå.
nytt 3års kontrakt med Granis snart!Gärna ngn back oxå.
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
Bissett19: En av Abbottarna prickade stolpen vid en straff också. SR envisas att Granis har gjort två, vad gäller?
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
Hlavac och Hlinka påminner inte så lite om Bisset och Janne Larsson i sina bästa stunder.. Skönt med 2-2 iallafall, nu kör vi för poäng ikväll!!
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
65selander: Granis hävdade i intevju i PPV att Lauritzen gjorde det första.
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
65selander: Granis sköt och pucken touchade Lauritzens skridsko eller dylikt, därav fick Lauri målet.
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
MarcusElving: Precis ALLA resultat är vår väg just nu, tänk om det kunde bli 3 poäng i afton!
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
Alla: Walman har kollat för djupt i bullfatet alltså. Han sa iaf att 2-2 var snyggt :-)
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
65selander: Jadå, det var ett 2 mot 1 läge. Granis valde att skjuta själv - distinkt!
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
Brynäsekke:
Om LHC gör nästa mål blir det noll poäng.
Vi kommer inte igen tre gånger mot ett så pass bra lag.
Om LHC gör nästa mål blir det noll poäng.
Vi kommer inte igen tre gånger mot ett så pass bra lag.
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
Brynäsekke: Glöm 3 pinnar, lhc lägger kopplar snart ur friläget och lägger i ettan, då är BIF ett slaget lag. Det är klasskillnad trots att lhc går på halvfart!
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
sylf: Glöm inte att Rådbjer dömer också, han gillar att avgöra matcher!
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
Bissett19: Jag vill se GRIS-HOCKEY! Grisa grisa grisa grisa!!!!!
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
MarcusElving: Ja, och definitivt inte till BIF´s fördel!
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
MarcusElving:
Äääh Sylf jinxar bara,för några år sen gick han alltid ut med hunden i tredje perioden.
Äääh Sylf jinxar bara,för några år sen gick han alltid ut med hunden i tredje perioden.
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
AVGÅ:
Japp.
Gris-Hockey är vår enda chans,blir det byta chanshockey torskar vi med 2-5
Japp.
Gris-Hockey är vår enda chans,blir det byta chanshockey torskar vi med 2-5
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
SUNKEN ÄR MANNEN!!!!!!
Bra skott av Eero som studsar ut till Sunken
Bra skott av Eero som studsar ut till Sunken
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
Som Brynäsare känner man sig aldrig lugn dock, Det blir nervösa 10 minuter nu.. Kom igen gubbar!
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
MarcusElving: Un-f*cking-believable! Det här händer inte. Men, det är ju inte slut än förstås.
Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
henke1: SR redovisade nyss 3-2 och två mål från Ängelholm :-)) 1-2
« Föregående · 1220314 · Nästa »