Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
« Föregående · 1702875 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
Zappaholic: Hög tid att vi stoppar Fiskrens vinsthysteri på Lördag!!!
Sv: Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
Zappaholic: Frågan är om det är de som är så superbra - eller ett Modo helt under isen? Nåt mittemellan?
Sv: Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
Zappaholic: Förlåt min pessimism men jag tror den här matchen redan är rökt. Som jag skrev igår eller i förrgår, av de här två raka hemmamatcherna tror jag Brynäs har störst chans på lördag. Hur underligt det kanske låter mot ett imponerande Frölunda...
Sv: Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
Lindström: Nu kom tid ut av Bulan. Välbehövligt men några min för sent tycker jag.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
70 Rodrigues: Bulan får agera innan matchen rinner oss helt ur händerna.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
Har det gått för bra?
Nu har de gått ifrån sin identitet. Spelar ju fan nonchalant glidarhockey!
Nu har de gått ifrån sin identitet. Spelar ju fan nonchalant glidarhockey!
+ 1
Sv: Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
Förlorar alla kamper just nu, ta time out Bulan och få stopp i spelet.
Sv: Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
Så jävla trist, det kunde lika gärna vara 2-0 till Brynäs. Vi skapar väldigt lite heta chanser och får inget gratis.
Det blir tufft att vända detta men jag ännu lever drömmen om poäng.
Det blir tufft att vända detta men jag ännu lever drömmen om poäng.
Sv: Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
Jävligt trött på Pudas taskiga agerande gång efter annan.
BÄNKEN tack.
Ser lojt och KLENT ut i Bif idag.
BÄNKEN tack.
Ser lojt och KLENT ut i Bif idag.
Sv: Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
Mycket slarviga pass från Scott och Rödin. Nu häller det att grisa som Luleå annars blir det torsk ikväll.
Sv: Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
pekka85:
Att man kräver Silverlight år 2015 är tragiskt på en helt egen nivå. Skandal egneltigen.
Att man kräver Silverlight år 2015 är tragiskt på en helt egen nivå. Skandal egneltigen.
Sv: Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
Blir inte kul å möta frölunda på lördag verkar gå på nock mot Modo 5-0 nu
Sv: Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
Är det någon som har problem med cmore? Säger att jag saknar silverlight fast jag ominstallerat 3 ggr nu. går såklart inte att ringa till dom. lade bara på luren. jävla hor-cmore, jag hatar verkligen det företaget!!!!!!! Tips och trix mottages gärna!
Sv: Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
Tycker Luleå spelar mera rejält. Precis som befarat... Lutar åt torsk är jag rädd...
Sv: Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
Lindström: Håller med ! Man vinner inga matcher på snyggt spel ..flest mål vinner tror jag . KÄKA PUCK !!
+ 1
Sv: Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
Snyggt spel men ingen som sticker in hakan och är beredd att offra sig.
Se hur Skoterraggarna åker och hackar & tuppar efter avblåsningarna.
Ska stävjas DIREKT i våran borg.
Se hur Skoterraggarna åker och hackar & tuppar efter avblåsningarna.
Ska stävjas DIREKT i våran borg.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
Tycker vi är det något bättre laget än Luleå i första perioden,men Rajalas individuella skicklighet ger dem ett ledningsmål. Vi måste skapa mer sett till övertaget.
Mer av Salmela i PP också,tack. Även om han haft några tveksamma puckbehandlingar.
Mer av Salmela i PP också,tack. Även om han haft några tveksamma puckbehandlingar.
Sv: Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
Zappaholic: Som vanligt släpper vi in första målet. Men vi är grymast i andra perioderna!
Sv: Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
Qvarre: Typiskt. Vi dominerar matchbilden totalt men det hjälpte inte ett dugg. En målchans och ett mål...
+ 2
Sv: Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
Så jävla typiskt.. Brynäs är det bättre laget men Luleå sätter sin första chans.
Ganska snyggt dock.
Ganska snyggt dock.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
70 Rodrigues: Kilström har inte börjat bra alls..! IN MED ZANETTI!!!!!
+ 1
Sv: Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
Funderar på om domarsverige hatar Brynäs, varför drabbas vi alltid av Sören Persson?😠
+ 2
Sv: Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
pekka85:
Konstigt, har hänt mig typ 10 gånger att jag behövt installera om och det har alltid funkat. :(
Konstigt, har hänt mig typ 10 gånger att jag behövt installera om och det har alltid funkat. :(
Sv: Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
Dalrt: installerat om och startat om dator men fungerar fortfarande inte. har fungerat felfritt i 2,5 år!!! Fattar noll!!!
« Föregående · 1702875 · Nästa »