1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778950 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15


Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
Fan vilka lägen vi bränner.

BP nu också... 0-1 då?

Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
Vad fan gör karln? Det är fan löneavdrag på den..

Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
TJ kanske skulle ta och fundera lite ang Djoos & Nordan..

Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
Djoos, Nordan och Blomman fortsätter briljera i PP....... SUCK!!!

Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
Lindström: Att han ens spelar dom är ju helt jävla bedrövligt. Finns nog ingen annan som skulle göra det😠

Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
70 Rodrigues:Jo Sundlöv om han vore tränare...

Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
Brynäs dräller med pucken helt skandalöst mycket.

Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
Lindström: Så länge TJ får fortsätta lalla kommer BIF ligga kvar i botten.

Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
Vill se Scott, Wallace, Sweatt, Rödin o Slovak i PP.

Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
Rossa: Vad fan sysslar Brynäs med, pinsamt spel!

Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
Carl Lejonkräk: Din kommentar verkar du få många likes för. Den är för övrigt anmäld. Tjena!

Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
70 Rodrigues:Det förslaget har jag velat haft länge....

Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
Pettisbif: Hur långt ner ska BIF innan TJ får gå????

Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
Tj läser nog hockeysnack... sätter in wallace & slovak i pp. Men bara i lite mer än 10 sek. Nu i tredje så kommer Djoos, Nordan och Blomman in och förstör.

Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
Och i andra PP uppställning: Andersen, Brodin, Lindblom,Brodecki och Ninnimäki.

Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
Hoppas vi kan inleda bra i PP då. Synd att vi inte kunnat utnyttja något av alla lägen.

Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15

Måste ha 3 pinnar idag!!!


Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
Brynäsgubbe: Nu köööör vi!! Sätt ett i pp direkt nu.

Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
Djoos för helvete...

Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
Brynäsgubbe:Tj briljerar med sina uttjatade PP femmor..... fyfan va less man blir!!!! :@

Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
Hände inte mycket där inte...

Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
Pettisbif: AVGÅ!!!!!!!!!!!

Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
Avgå TJ😠😠😠😠

Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
Domarna håller som vanligt högsta klass i SHL..

Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
Han blir ju trippad först ditt mähä!

Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15

Fyfan vilken orutinerad utv!


Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
Skulle inte förvåna mig om det blir en "hedersam" uddamålsförlust.

Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
Då ringer det väl nu då :-(

Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
70 Rodrigues: 54 kan skjuta TJ

Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
Slovak har två kalas skott i 4-4, något som Djoos inte presterat på 35799642 st PPen..

Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
Slovak visade precis varför han SKA lira i PP!!

Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
Helvete Nordaaan. Jävlar vad vi bränt lägen!

Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
Jonas PERMAFROST Nordqvist...

Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
Nordan kommentarer överflödiga

Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
Pettisbif: Nmen issad vi ett friläge!!!

Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
Pettisbif: nio matcher i rad har det slutat med hemmaseger lagen emellan. Trender och sviter bryts alltid när vi lirar :-/

Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
Zappaholic:
Yes, fan vad gott..

Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
Knallpuff Djoos!!!!

Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
Zappaholic: Djoos vad hände???

Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
Zappaholic: yihoooooooo Grymt att djoos för göra det också

Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
Såja Djoos!

Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
Rossa: Även en blind höna.

Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
Brynäsgubbe: Djoos våta krut har torkat!!

Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
Zappaholic: Helt otroligt😂😂😂

Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
Holding the stick för böveln!!!!

Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
Mumma med Nordan & Djoos i PP nu..

Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
70 Rodrigues: häng tvåan nu kära rara söta Brynäs.

Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
Zappaholic: Slovak måste fundera vart fan han har kommit..

Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
Zappaholic:
Det känns som det va ganska länge sedan man såg Brynäs prestera ett bra PP.

« · 1652797 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)