Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
« Föregående · 1652797 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
Djoos, Nordan och Blomman fortsätter briljera i PP....... SUCK!!!
+ 2
Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
Lindström: Att han ens spelar dom är ju helt jävla bedrövligt. Finns nog ingen annan som skulle göra det😠
+ 4
Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
Lindström: Så länge TJ får fortsätta lalla kommer BIF ligga kvar i botten.
+ 3
Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
Carl Lejonkräk: Din kommentar verkar du få många likes för. Den är för övrigt anmäld. Tjena!
+ 3
Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
Tj läser nog hockeysnack... sätter in wallace & slovak i pp. Men bara i lite mer än 10 sek. Nu i tredje så kommer Djoos, Nordan och Blomman in och förstör.
+ 5
Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
Och i andra PP uppställning: Andersen, Brodin, Lindblom,Brodecki och Ninnimäki.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
Hoppas vi kan inleda bra i PP då. Synd att vi inte kunnat utnyttja något av alla lägen.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
Brynäsgubbe:Tj briljerar med sina uttjatade PP femmor..... fyfan va less man blir!!!! :@
+ 3
Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
Skulle inte förvåna mig om det blir en "hedersam" uddamålsförlust.
Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
Slovak har två kalas skott i 4-4, något som Djoos inte presterat på 35799642 st PPen..
+ 2
Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
Pettisbif: nio matcher i rad har det slutat med hemmaseger lagen emellan. Trender och sviter bryts alltid när vi lirar :-/
+ 1
Sv: Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
Zappaholic:
Det känns som det va ganska länge sedan man såg Brynäs prestera ett bra PP.
Det känns som det va ganska länge sedan man såg Brynäs prestera ett bra PP.
+ 2
« Föregående · 1652797 · Nästa »
BP nu också... 0-1 då?