Brynäs IF - Malmö Redhawks 9/1-16
« Föregående · 1718962 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 9/1-16
Stabilt.. Inga mål framåt som vanligt men i nästa period då jävlar. Full dansk vid intervjun känns också bra.
Sälj Johnson, behöver inte ersättas. Vi har redan fyllt kvoten med överbetalda forwards sim inte levererar.
Sälj Johnson, behöver inte ersättas. Vi har redan fyllt kvoten med överbetalda forwards sim inte levererar.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 9/1-16
pekka85: Yes det stora problemet är att vi har inte en enda forward som producerar längre
+ 2
Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 9/1-16
{5583}: Sjuka Dif-vibbar av denna period. Känns som vi har bra koll men kan inte göra mål! 1 mot hv, 1 mot Dif och noll mot Saik!? Vi skiter ju inte ut mål direkt nuförtiden:(
+ 1
Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 9/1-16
rafalski: Hur många mål har vi gjort senaste 10 matcherna? Kan inte vara många.. Såg att vi hade 6% i PP senaste 9. Sanslöst vilken svacka vi är i!
+ 1
Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 9/1-16
Fruktansvärt! Varje "dragning" nr 20 gör så tappar han pucken, är så frustrerande att se han spela, jävla glanslirare! DET HÄNDER INGENTING NÄR HAN ÄR PÅ ISEN. 14 och 44 visar hjärta och jävlaranamma iallafall!
+ 5
Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 9/1-16
Kanske dags att ta bort Pudas från PP till och börja med. Blomqvist på skott
+ 1
Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 9/1-16
{5583}: Bottenlöst odugligt. Nu ser det ut precis som alla hade förväntat sig. T o m Rhödin är nere i bottenträsket
+ 2
Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 9/1-16
Vore kul med ett mål, kommer knappt ihåg hur det kändes....
+ 1
Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 9/1-16
Från botten till toppen.
Känns som om Bulan och Sjödin kört fast helt.
Så jävla dåligt..
Känns som om Bulan och Sjödin kört fast helt.
Så jävla dåligt..
+ 2
Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 9/1-16
70 Rodrigues: Tragist att se hur klena vi är framför båda målen.
Sen Rödin Mr 1 man show.....
Bedrövligt spel såhär långt.
Passningarna 1-2 m framför eller bakom, INGEN driver mot mål.
Sen Rödin Mr 1 man show.....
Bedrövligt spel såhär långt.
Passningarna 1-2 m framför eller bakom, INGEN driver mot mål.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 9/1-16
Lindström: Vi kan förlora ett par matcher i rad men jag börjar bli riktigt nervös över att spelet inte flyter längre. Har bulan kört spelarna trötta? Skador?
Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 9/1-16
Johnson, Ollas och Enterfelt...Ser ut som en fjärde line i mina ögon.
+ 2
Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 9/1-16
Lindström: Det är så jävla uselt, hälften vore nog. Tur att det bara beror på otur.
+ 2
Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 9/1-16
Webmaster: Det är fan sjukt vilka domare vi har i Sverige! Skandal!!!!!!!
+ 3
Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 9/1-16
{7877}: Haha...
Rödin 2 min för vadå?
Åkte framför målvakten?
Obetalbart...
Rödin 2 min för vadå?
Åkte framför målvakten?
Obetalbart...
+ 2
Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 9/1-16
dAVydov: Exakt, passning, skott o mål. Hur jävla svårt ska det vara😉
+ 1
Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 9/1-16
Vi sjunker som en sten i tabellen....Dessbättre torskade Djurgården. Jag är nöjd om vi gör mål idag....
+ 1
Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 9/1-16
{7225}: Skulle vara mkt intressant! Själva fick vi ett mål godkänt emot oss som gick genom nätet till och med .. Men men sånt är livet
+ 1
Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 9/1-16
Sådan statistik säger väl inget om inte alla spelar exakt likadana matcher.
Vi får väl börja med att göra bättre mål :) Pang, upp i krysset varje gång!
Vi får väl börja med att göra bättre mål :) Pang, upp i krysset varje gång!
+ 2
« Föregående · 1718962 · Nästa »