Brynäs IF - Malmö Redhawks 9/1-16
« Föregående · 1718962 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 9/1-16
{7853}: Jag sa för säkert 2 månader sen hur jäkla kass han är, jag fattar inte hur Bulan inte ser samma sak.
Fyfan. Vi blir säkert nollade idag med. Tillräckligt med ångest trots att man inte ser matchen.
Fyfan. Vi blir säkert nollade idag med. Tillräckligt med ångest trots att man inte ser matchen.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 9/1-16
Det är ju tur att Malmö får ont i närkamperna med de egna spelarna i alla fall
Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 9/1-16
Tycker Linblom ser mycket piggare ut än vad som är brukligt när man vänder åter från JVM!
+ 1
Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 9/1-16
Helt annan tyngd i förstakedjan när Lindblom är tillbaka. När kommer Ollas tillbaka?
+ 3
Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 9/1-16
{5583}: Ser ändå ut som en stabil ledning.. Tycker du verkar lite gnällig ..
Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 9/1-16
{7877}: Har du märkt vad tyst det blev på alla gamnackade medgångare som gav upp så fort Malmö tog ledningen? 😂😂😂😂
+ 1
Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 9/1-16
{7225}: Ser ut som förväntat hos er och ni tycks gå mot tre enkla pinnar
Har du fått dina välförtjänta 500kr ännu av spolingen som slog vad med dig?
Har du fått dina välförtjänta 500kr ännu av spolingen som slog vad med dig?
+ 5
Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 9/1-16
Huge: Det är inte klokt...Man kan inte lita på folk nu för tiden
Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 9/1-16
{7877}: Nä.
Men dom vaknar nog om Malmö reducerar. DET kan vi lita på....😀
Men dom vaknar nog om Malmö reducerar. DET kan vi lita på....😀
Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 9/1-16
eltifoso: Jag har inte sett till pengarna, förmodligen så räcker inte barnbidraget till.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 9/1-16
Varför ska man ladda så att klubban går av....Gunde hade lyft in den lite snyggt därifrån i krysset
Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 9/1-16
Huge: Ja visst är det konstigt, speciellt när man lirar Wii med grabben. Nu sover han, så nu kör vi igen😂😂😂
+ 1
Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 9/1-16
{7877}: Detta ser grymt bra ut, jag har redan räknat in en enkel trea
Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 9/1-16
Lite islossning i målskyttet men framförallt riktigt stabilt försvarsspel. Hade Malmö nån målchans i andra? Inte många i första heller
Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 9/1-16
pjåtor: Laget har fått mycket skit i kväll med all rätta. Men nu skall man ha kred för en suverän vändning.
Nick Johnson är ett mysterium. Totalt iskall i spel 5/5. Men nånting händer med honom i PP
Nick Johnson är ett mysterium. Totalt iskall i spel 5/5. Men nånting händer med honom i PP
+ 2
Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 9/1-16
{7877}: Se, pojkarna kunde ju spela hockey!!
Driva mot mål och framför allt; Skjut istället för att passa bort alla lägen.
20 hårt jobbande minuter kvar nu...
Driva mot mål och framför allt; Skjut istället för att passa bort alla lägen.
20 hårt jobbande minuter kvar nu...
+ 2
Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 9/1-16
Hatten av för 2:a perioden! Fyfan länge sedan jag kände sådan glädje som nu hoppas bara dom kan fortsätta i 3:e och peta in ett par puckar till!
+ 3
Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks 9/1-16
kennys: Skillnaden för Johnson när han får spela PP är ju medspelarna. Förhoppningsvis så blir det bättre i 5 mot 5 när han får spela med Vrana och Olden/Brodecki
+ 1
« Föregående · 1718962 · Nästa »