1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778937 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs IF - MoDo | 28/9


Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
Bissett19: Bättre PP nu tack!! Tryck in 2-1!

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
90Steen_: Tack,då kan jag koppla bort kärringen från strypkopplet då??.....:)

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
Bissett19: Jepp ;);)

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
sylf: Kan ju ge dig ett tips, ta ett kort annars på taket ;)

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
Bissett19: Ja.

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
Bissett19: 1-1 ja

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
65selander:Min webbradio har kukat ur,o enligt swehockey fortfarande 0-1,är det 1-1???

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
DMartinssonBSKV: OK,jag tar med taket till nästa match.

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
sylf: Det korset vill jag se.

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
Kristan verkar vara lika stabil idag :P Första formationen verkar ha stora problem :S

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
sylf: Han kanske har läst HS idag? ;-)

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
65selander: Ritar ett megakors i taket.Spets av alla??

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
När man talar om trollen typ ;D

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
65selander: Norge

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
65selander: Härligt!!!

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
Gusten: Ja, en rätt talande bild från Scandinavium, och det var väl det man visste:göteborgare är medgångssupportrar.... :-)

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
RavenLord: Spets vad säger man här då ?

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9

90Steen_: Herre gud. Spets gör mål :-))


Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
JAAAAAAAAAAAAAAAAA SPETS!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
65selander: Ska vi gissa på att det kommer hända saker inom tränarledet i Frölunda innan nästa vecka är slut.

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
Gusten: Nää men va trist ;) Synd att det inte var FBK "Bror duktiig i svensk hockey"

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
Gusten: Haha ja helt otroligt. Vilken chock det måste vara gör Göteborgarna :P hahha

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
90Steen_: 0-4 Publiken börjar lämna Scandinavium nu

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9

Poffa: Inte ännu. Vanligt hederligt smågodis. Tror nog att sillarna i Götet får börja handla lugnande


Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
65selander: Tuggade på godis? Är det detsamma som att knapra Losec, Prozac och andra typer av sockerpiller? :-)

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
Ojojoj .. Frölunda - Hv71 0 - 3.. som man trodde så drabbar stjärnflykten FRÖ rejält!

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9

Poffa: gorma, jag satt lungt och stilla och tuggade på godis och knappade så försiktigt jag kunde på mitt TB. ;-)


Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
Sportbladet har inlett nån visning av samtliga elitserielag. Dom börjar med Brynäs idag och dom visar lite från Läkerol och så. Kolla in det vettja ! :)

www.aftonbladet.se/ettor/webb/26_normal.html

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
Gusten: Whatever.

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
Bissett19: Sätt på kärringen ett strypkoppel och ta ett varv runt kvarteret!

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
Poffa: okej.

Är bara så jävla förbannad just nu,om jag hade en hundjävel skulle jag göra en Sylfare,får väl sno grannens katt ist.

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
Bissett19: Och? Tja, det var väl bara för att Selander gormade om MODO-anfall som jag skrev så.

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
Haha Frölunda fortsätter på sin dåliga inledning, 0 - 2 mot Hv

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
Poffa: "Vaddå? Vi hade fler skott på mål i ert PP än vad ni hade"

Och???

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
Gusten: Han får väl lika många matcher som Spets,400!

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
10-7 i skott

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
Gusten: jo precis bara att hoppas..

Jahapp, 0 - 1 efter en period. Bara hoppas på bättring i andra, framförallt i 5mo4!!!

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
Gusten: Fan vad dåligt! Skärpning i andra!

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
90Steen_: Bra i Allsvenskan - överskattad i ES? Fast han får väl några matcher till på sig att bevisa motsatsen.

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
Gusten: Fan va uselt!!

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
Gusten: Överskattad är han nog inte, han gjorde det rikigt bra i Bofors. Får vänta ett tag kanske innan han kommer igång.

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
65selander: Vaddå? Vi hade fler skott på mål i ert PP än vad ni hade.

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
sylf: Dags för Angell snart tycker jag, eller är han överskattad?

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
sylf: Får hoppas på bättring nudå..

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
sylf: När skall MODO anfalla? Står väl i tidningarna imorgon Brynäs-Krizan 0-1

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
Nytt PP nu,skärpning för helvete!!

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
DMartinssonBSKV: Aja men nu har vi tjafsat klart om det :P

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
brynasaren: Att du inte är där är ju förståligt.
Men klart man tycker det är lite dåligt att man inte är på plats när man bor i gävle.
Om man nu inte ha så mycke pengar. Så kan man ju alltid spara ihop pengar över sommaren, så man ha råd med ett säsongskort för 1500kr

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
90Steen_: ja,riktigt uselt i PP

Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
90Steen_: Precis! Jag ser alla hemmamatcher (utom i dag:P) men inte fan klagar jag på folk som inte gör de

« · 756301 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)