Brynäs IF - MoDo | 28/9
« Föregående · 756945 Till forumet
Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
Jag har gått igenom slutet på matchtråden från igår. Är det ingen som lagt märke till att det igår var Brynäs etthundrade övertid i Elitserien? Detta blev den blott 16:e fjärdeperiodsviktorian för de okklädda som kan sägas vara sämst genom tiderna av de etablerade elitserielagen i spelformen som förr i världen kallades sudden five. Bäst är MoDo med 28 segrar, varav sex stycken mot Brynäs.
Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
70 Rodrigues: HF har sagt att jag har fått besöksförbud hos hans päron :-))
Lindgren: Vi överlåter den mer finstilta statistiken till dig. Du som kan den.
Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
65selander: Eller borde kunna den.
Såna här onödiga inlägg gör jag ju förstås bara för att jag och Brynäs ska klättra i inläggsligan.
Såna här onödiga inlägg gör jag ju förstås bara för att jag och Brynäs ska klättra i inläggsligan.
« Föregående · 756945
- Kul att göra mål. Kul att mina föräldrar fick se det. Och de ska se följa med i supporterbussen för vår nästa i Timrå. De har redan varit på Systembolaget och handlat till resan, berättar Nick Angell på klockren svenska.