1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778950 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11


Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Vad åkte danielsson för egentligen?

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Bissett19: Stolpen sa gubben, antar att han har rätt.

FAN, missat friläge!

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
mikeymike:

Ful matchtröja.

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Qvarre: Mycket rättvist. Modofansen saknar nog Svedberg..

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11

Nu håller jag truten tills det är slut! ;)


Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Qvarre: Nytt PP!

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Jag tror jag vet hur resten av perioden kommer te sig..
..även om det blev två bra lägen just.

Kom igen nu, in med 4:an!!

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
sylf: Nu har vi domaren med oss hela tiden :-)

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Bissett19: Du är usel tippare 1-6. Baahh.
PP igen

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Period 3 och Brynäs i ledning - det brukar sluta med förlust va?

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Bissett19: Undra om Rödin skulle träffa ett tomt fotbollsmål från 3meter?!

Ahh NC har låtit spelarna vilat i 40 min för att köra på i 150 sista 20minutrarna!!

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
sylf: Men å andra sidan så lär det väl bli en massa komputv om man känner Persson rätt :-(

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Stratan: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
70 Rodrigues: modo har skjutit 4 skott sen förstaperioden och Brynäs 15

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
3 härliga poäng klara :-)

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Såååå jaaa.... ..sa ju det!!

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
70 Rodrigues:

Men vad är detta för lag vi håller på??

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
sylf: eftet 47 försök Rödin :-)

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
70 Rodrigues:

Men sluta jinxa mannen..

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
70 Rodrigues: Knappast klart, vis av erfarenheten...

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
65selander: Äntligen Ekholm, äntligen Kahnberg å äntligen Rödin!
Å Lars Jonsson, så skönt!

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
70 Rodrigues: Så lade Brynäs i de växlar som saknades i första och andra.

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Bissett19: Jag känner att det här är klart :-)

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
70 Rodrigues: Skönt att 2 av dom man sågat idag har gjort mål!!!
Ska såga några flera tror ja!!!

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
ÅÅÅH VAD JAG ÄLSKAR ER! Och vilket PP, vad hände nu liksom? :D

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Lindström: väntat med 4-2

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
KORKAT av Jonsson. Varför?

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
13 min kvar och nu BP, hur fan kan ni tro att det är klart?

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Begåvat! Dackell gör ett jäääättebyte i vanlig ordning, trött och tappar puck. Har dom spelat non-stop senaste tiden?

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
arnio: Måste kännas skönt att ha rätt för en gångs skull :-)

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Lesky: modo vinner.....har en jävligt dålig känsla...

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Pang! 4-3 och match igen.

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Lesky: Inte ovanligt att Modo briljerar i början för att sedan klappa igenom. Så skööönt

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
sylf:

Nä det är rent vannsinnigt att tro nåt sånt...

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
70 Rodrigues: Ovanligt att BIF vrider om en match så här efter en hopplös första halva. Det är vi inte bortskämda med.

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Kämpa SVEDDA! Visa ditt gamla lag att du är GRYM!

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
90Steen_: Härligt att vi plötsligt har en vinnarmålis. Svedberg har ju till och med jag sågat med fotknölarna, förlåt

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
arnio: Håller med till 100%, Svedberg har klivit fram nåt enormt när han fick förtroende!

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Anders Berg: Är så nervös att jag nästan skakar.

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Anders Berg: Är så nervös att jag nästan skakar.

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11

arnio: Svedberg har ju varit grym de senaste typ 5-6 matcherna. Nu har vi sett prov på att han ta mig fan kan vara en toppmålis i ES! =)

Kul!


Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Bissett19: Nu har vi tagit över fullständigt, MoDo uppträder änglsigt och utan stake, ungefär som Brynäs har gjort tidigare i matchen.

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
70 Rodrigues: Modo försöker sig på en Luling "att dra över målisen"

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
arnio: INGEN STÅR UPP FÖR VÅRAN MÅLIS.
Illa illa..

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
70 Rodrigues:

Jaså?
Jag tycker Modo parkerat i våran zon,de senaste minutrarna.

4-5 sd.

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
MarcusElving: Svedberg äe definitivt årets skräll i Brynäs. Han är väl bara 21 år dessutom så det finns potential. Men han drar förstås till nhl

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11

70 Rodrigues: Ibland räcker det med att spela hockey i en period, det får vi tacka gudarna för. (Om vi vinner)

Passa på att bättra på målskillnaden nu ;)


Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Lindström: Får man verkligen åka på målvakten på det viset?

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Från kris&kaos mellan stolparna till en av ES bästa målvakter. Underbart!

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11

Kahnberg är HET! 6 skott på mål ikväll, varav 1 i mål.

Det är klart som korvspad att den killen inte ska sitta på bänken!!


« · 1343916 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)