Brynäs IF-MoDo Hockey den 1/10-14
« Föregående · 1630875 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 1/10-14
Clarence: TJ sa ju före matchen att han är nöjd med spelet så här långt i serien, vilket har gett en fin 11:e plats. DET känns ju lovande inför framtiden. Han har höga ambitioner den där TJ.
+ 5
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 1/10-14
Visst, man kan tappa ledningar i hockey... Men Brynäs gör det tamigfan 90% av alla gånger man har en ledning med flera mål. Helt otroligt.
+ 4
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 1/10-14
Huss: Ja det är ju mer än uppenbart, men vad beror skiten på kan man undra?
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 1/10-14
Jävlar så tråkig hockey. Länge sedan vi haft ett så blekt och ointressant lag. Det lär inte bli lätt att locka folk med det här spelet.
+ 3
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 1/10-14
Tur att MFF börjar lira nu, det kan man kalla underhållning iallafall.
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 1/10-14
rafalski: Perfekt spel att titta på för alla med grå/grönstarr...
Underhållnings värdet är så dom 3500 stackrarna på plats ska ha skadestånd + pengarna tillbakas.
Underhållnings värdet är så dom 3500 stackrarna på plats ska ha skadestånd + pengarna tillbakas.
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 1/10-14
Clarence: Återigen kan vi konstatera att ett bortkastat 5 mot 3 kan bli avgörande för matchen. Dags att börja öva den spelformen.
+ 1
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 1/10-14
Även förra säsongen har jag för mig att vi tappade en 2-0 ledning till förlust, hemma mot Modo.
Det börjar bli en riktigt dålig ovana.
Det börjar bli en riktigt dålig ovana.
Redigerad kommentar
+ 1
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 1/10-14
Känns som vi slarvar bort ledningen. Ganska orejält spel,halvdant utlägg i BP som Modo trycker in på lite flipper. Sen lite onödiga utvisningar på Sunken och Brodin (tackligen är lite för sen faktiskt) och avslutnings vis ett juniormisstag i defensiven.
Samt oförmågan att göra mål i 5-3. Modo ju inte tvingats till bra spel för att komma ikapp. Det är jävligt irriterande.
Kämpa hem 3 poäng nu för fan,Brynäs.
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 1/10-14
Lindström: Jag ger mig fan på att varm korven är ljummen med.
+ 3
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 1/10-14
Powerfade: de får lov att bjussa på ölen i skybaren om detta lag skall få några publiksiffror😢
+ 1
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 1/10-14
Brynäsgubbe:
Måste vara nått i Gefle-vattnet som ger tappade ledningar...
Måste vara nått i Gefle-vattnet som ger tappade ledningar...
+ 1
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 1/10-14
Rödin måste tro att vi spelar i bortaställen. Fler passningar till Modospelare än till medspelare känns det som.....
+ 1
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 1/10-14
Det går fortsatt dåligt för Väsby...Förlåt, leksand var det ju
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 1/10-14
TJ går för guld, Sunken inne sista 25s i PP..
Redigerad kommentar
+ 2
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 1/10-14
Bra där Brynäs! Brodecki hjärnan bakom. Håll ihop det här nu.
+ 1
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 1/10-14
maddog1970: Ja men titta vad som händer när man har lite pucktempo.
+ 1
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 1/10-14
3-3 18:55 väntar jag in. Sunken misslyckas med rensningen.
+ 2
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 1/10-14
bifhjärta: Till hans försvar, så håller han på och flyttar till hus, ska bli sambo😃
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 1/10-14
Nu har dom enögda varit på Starky 3 ggr.. bra att zebrorna tar dom direkt
« Föregående · 1630875 · Nästa »
Dåligt: Allt annat