Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
« Föregående · 996962 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
mattiaskarlgren: Persson var lite valpig i början men det är nog inte lätt att kliva in i en sådan pass viktig match. Bra iaf att lufta kinderäggen
Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
65selander: Valpig, han var ju en av få backar som vågade göra något med pucken, fast det är klart, man är ju inte van att se Brynäs backar ta egna initiativ :-)
Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
Bissett19: Skrev jag back, ja det gjorde jag :-) Skitsamma, det är fortfarande en av få spelare som vågade göra något med pucken i 1:a per, hoppas verkligen att han får fortsatt förtroende.
Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
Macahan: Berglund levde rövare i Tandådalen.
Nej kom igen och in med ett tidigt mål
Nej kom igen och in med ett tidigt mål
Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
65selander:
Super-Pavel
Vad var det Metalguru skrev i går kväll?.......:)
Super-Pavel
Vad var det Metalguru skrev i går kväll?.......:)
Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
Jojojo lyssna nu på farbror Patrik era TB-huliganer ;-)
4-2 och Pavel och tidigt mål
4-2 och Pavel och tidigt mål
Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
Bissett19:
Det får ni allt ta och leta fram. Vi håller på att vagga in er i falsk vad det nu heter. 5-2.
Det får ni allt ta och leta fram. Vi håller på att vagga in er i falsk vad det nu heter. 5-2.
Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
5-2 och Mora är på g rakt ner i spiralen som dem var innan dom tog Eloranta som coach, Härligt tuffsa te nu dem ännu mera!
Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
Huge: verkligen, handlar så otroligt mycket om självförtroende och nerver
Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
Visst, ett par omgångar för sent, men det självförtroendet som detta ger är så mycket värt, alla vet att kvalserien säkert väntar, och då behövs allt självförtroende som man kan få! Kom igen nu!
Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
Huge: Nu jävlar eldar dom för kråkorna, blir det hattrick av både Brendl och Widing tro? Ska vi bänka dom mot Timrå?
Synd att inte Andersen och Bedauin kastade handskarna...hade varit fint om Mora fått några avstängningar.
Synd att inte Andersen och Bedauin kastade handskarna...hade varit fint om Mora fått några avstängningar.
Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
Huss:
Vi lever en omgång till iaf......
Men som du säger,självförtroende betyder mycket i Håkky.
Vi lever en omgång till iaf......
Men som du säger,självförtroende betyder mycket i Håkky.
Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
Gusten: Kommer nog snart, Månsson verkar het och vill nog ta Mora-spelare på en dala-dans. Kan vara bra att Månsson vilar någon match samtidigt som Hagos eller Bastiansen kan vara lämpliga att få bort.
Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
Gusten: Bättre sent än aldrig.... :-)
Det här sänder en bra signal till Luleå inför deras bortamöte med Mora på torsdag. Sen blir det en nervpärs i sista omgången.
Skönt att Markan håller stilen. Där har vi en riktig matchvinnare a la Honken på G.
Och Hutten bollade precis med Hisey.
En riktigt trevlig afton...
Det här sänder en bra signal till Luleå inför deras bortamöte med Mora på torsdag. Sen blir det en nervpärs i sista omgången.
Skönt att Markan håller stilen. Där har vi en riktig matchvinnare a la Honken på G.
Och Hutten bollade precis med Hisey.
En riktigt trevlig afton...
Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
Macahan: Gör Andersen till lagkapten!! :) Blir inte Beduinen avstängd så är det fetskandal
Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
Gusten: Han kommer att bli det samt att Simons kommer hudflänga honom.
Grattis Luleå och Brynäs ;-)
Grattis Luleå och Brynäs ;-)
Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
Gusten: Kamelägar´n stänger av sig själv och ger Luleå ännu mer att glädjas åt.
Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
Blir det inte avstägning för det här, då undrar man fan vad Svenska Hockeyligan håller på med...
Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
Bif_Puttrik: Näe, faran är väl att det inte står Ward eller Kankaanperä på ryggen.
Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
Bif_Puttrik: Fel - det är Svenska ishockeyförbundets disciplinnämnd som sköter eventuella avstängningar, inte Hockeyligan.
Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
65selander: Ja, det är bra det! Men jag tänkte på avstängnings pratet?
Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
65selander: Fan hade vi haft en pinne till hade jag nästan börjat hoppas...
JAG ÄR MEGAPISSED på Luleå och Mora-matchen! Angells pucktramp AAARGHHH!!!
JAG ÄR MEGAPISSED på Luleå och Mora-matchen! Angells pucktramp AAARGHHH!!!
Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
65selander: Fan va gött, äntligen så spelas det riktig hockey, tyvärr så är ju PP dom sista 8 min usla, men annars så är det klockrent. Markström, Brendl, Molin och Widing, vad ska man säga :-)
Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
Gusten: "Great moments... are born from great opportunity. And that's what you have here, tonight, boys. That's what you've earned here tonight. One game. If we played 'em ten times, they might win nine. But not this game. Not tonight. Tonight, we skate with them. Tonight, we stay with them. And we shut them down because we can! Tonight, WE are the greatest hockey team in the world. You were born to be hockey players. Every one of you. And you were meant to be here tonight. This is your time. Their time is done. It's over. I'm sick and tired of hearing about what a great hockey team Mora IK has. Screw 'em. This is your time. Now go out there and take it. :-)
Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
wap.hockeysnack.com
Kan vi fortsätta så här blir vi svårslagna i KS.
Kan vi fortsätta så här blir vi svårslagna i KS.
Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
70 Rodrigues: De gjorde väl inget större försök förutom att få Pavel på skott. Ville nog bara hjälpa honom till seger i ligan.
Men det är svårt fortfarande mot ett skadat Timrå. Och sargat Mora mot sargat LHF... torsdagskvällen blir jobbig.
Men det är svårt fortfarande mot ett skadat Timrå. Och sargat Mora mot sargat LHF... torsdagskvällen blir jobbig.
Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
rafalski: Ja framför allt så slipper vi gå in i KS med 10 raka hemmamatcher utan vinst...SKITVIKTIGT!
« Föregående · 996962 · Nästa »