Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
« Föregående · 2167158 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Alfred : Tycker Örebro ser slitna ut, kanske märks matcherna lördag & söndag av
Bra chans för er i kväll
Bra chans för er i kväll
Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Med tanke på deras matchande de senaste dagarna kanske tiden kan tala för oss....? Snälla....
+ 2
Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Klappkassa i PP , det vinner man inga matcher på och framför allt att slippa kval.
Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Domarjäveln tar den när Örebrobänken skriker, så jävla dåligt!!!
+ 2
Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Finns det något Sören Persson älskar mer än kompensationsutvisningar?
Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Positivt: Ledning och inget insläppt mål på 5 perioder.
Negativt: Allt annat. 12 skott på mål.
Negativt: Allt annat. 12 skott på mål.
+ 2
Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Alltså nivån på domarna denna säsong är ju magiskt usel. Ska alltid ”hitta” utvisningar för att kompensera.
Vet inte hur många usla beslut som gått emot, men gissar på 2st per match typ.
Vet inte hur många usla beslut som gått emot, men gissar på 2st per match typ.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Tycker det är vår period. Ölund skapar ett grymt läge, chanser från Gunler, Harper, Billins, Desch.
+ 2
Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Jämn period. Ett fall framåt... Hoppas de tröttnar...
Oskarshamn verkar inte få nån svacka. Vi kommer inte bjudas på någonting i slutskedet av serien. Det kommer bli kamp in i kaklet om vi ska ha nån chans...
Oskarshamn verkar inte få nån svacka. Vi kommer inte bjudas på någonting i slutskedet av serien. Det kommer bli kamp in i kaklet om vi ska ha nån chans...
+ 2
Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Auchinleck: Håller med, de orkar inte sista. Det täta matcherna tar ut sin rätt nu för dem
Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Oskarshamn har tagit tre poäng i över 80% av de gånger de haft ledningen efter två perioder. Frölunda har vänt till seger en gång av tio, då de legat under efter två perioder. Så det ser ut som ytterligare tre poäng till Oskarshamn.
Inte konstigt att det såg så mycket bättre ut hemma mot Frölunda. För Örebro är ett så mycket bättre lag än Frölunda, även fastän de spelar tredje matchen på fyra dagar.
Förstår inte hur Frölunda kan vara så dåliga med det lag de har. Oskarshamn har två spelare avstängda också. Men Frölunda lyckas inte ens göra ett enda mål på dem.
Inte konstigt att det såg så mycket bättre ut hemma mot Frölunda. För Örebro är ett så mycket bättre lag än Frölunda, även fastän de spelar tredje matchen på fyra dagar.
Förstår inte hur Frölunda kan vara så dåliga med det lag de har. Oskarshamn har två spelare avstängda också. Men Frölunda lyckas inte ens göra ett enda mål på dem.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Det brukar väl bli mål då motståndarna filmar till sig en utvisning. Så jag gissar på 1-1 tidigt i tredje perioden.
Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
{8846}: plocka bort bulan nu när man leder. Han är en belastning defensivt
« Föregående · 2167158 · Nästa »
Danielsson, Scott, Rödin mfl 0 rätt efter nästan 1 1/2 period.
Nu fick ivf Gunnler ett byte.
Berätta varför Berglund går före Ingman?
Berglund ser förfan värre ut i närkamperna än Mannberg.....