Brynäs IF-Örebro HK 25/10-13
« Föregående · 1595289 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF-Örebro HK 25/10-13
Lindström: Vilken back? Så jävla signifikativt, vi gör en "bra" match o sen pissar vi på hemmapubliken :-(
Sv: Brynäs IF-Örebro HK 25/10-13
Rossa: Vad sysslar dom med?!
Dräller på alla linjer, gör allt halv hjärtat & är statister i egen zon.
Ställ in en kon istället för Nordan i PP, han platsar fan inte ens i Valbo..
Skönt att våra importer inte dras med i geggan
Dräller på alla linjer, gör allt halv hjärtat & är statister i egen zon.
Ställ in en kon istället för Nordan i PP, han platsar fan inte ens i Valbo..
Skönt att våra importer inte dras med i geggan
Sv: Brynäs IF-Örebro HK 25/10-13
SH: Mmm, lika bra att gnälla på. Skämt o sido, så här dåligt får det inte vara.
+ 1
Sv: Brynäs IF-Örebro HK 25/10-13
SH: Hur många blindpass in mot slottet har det varit som skapar livsfarliga kontringar?
Avd hybris efter 7-3?
Avd hybris efter 7-3?
+ 1
Sv: Brynäs IF-Örebro HK 25/10-13
70 Rodrigues: Blandat i första, såg ut som en försäsongsmatch. Lite striktare och mindre raggarhockey så ska vi ta det här.
Sv: Brynäs IF-Örebro HK 25/10-13
rafalski: Jo men då var det ett hopplock i pp.... tycker dom har kommit helt snett i 5mot5
Sv: Brynäs IF-Örebro HK 25/10-13
Zappaholic: Skönt att visa upp sig för dom som inte trodde på honom
Sv: Brynäs IF-Örebro HK 25/10-13
Huge: Honken måste ha råkat ta en slurk ifrån Rahms vattenflaska..
+ 2
Sv: Brynäs IF-Örebro HK 25/10-13
rafalski: Släkten är värst.
Harju verkar iaf trivas, nätar från kontoret...
:-)
Harju verkar iaf trivas, nätar från kontoret...
:-)
Sv: Brynäs IF-Örebro HK 25/10-13
Brynäs bör nog göra 6-7 mål om det ska bli vinst. Hönsgården är på plats.
Känns som det blir en Honkentavla som avgör.
Sv: Brynäs IF-Örebro HK 25/10-13
70 Rodrigues: Grym?
Det behöver man inte vara för att hitta Honkens tavlor.
Dom har ju varit betydligt fler än Rahms....
Det behöver man inte vara för att hitta Honkens tavlor.
Dom har ju varit betydligt fler än Rahms....
Sv: Brynäs IF-Örebro HK 25/10-13
Huge: Givetvis, TJ måste ju coacha helt fel och vara en total idiot som spelar den målvakten av de två som gör flest tavlor.
Redigerad kommentar
+ 3
Sv: Brynäs IF-Örebro HK 25/10-13
70 Rodrigues: Det känns på något vis stabilare med Honken. Vet egentligen inte om han imponerar speciellt mycket mer. Detta måste vara sista säsongen med båda om vi vill uppåt och framåt.
Sv: Brynäs IF-Örebro HK 25/10-13
När nu domaren inte bestraffar Kåberg hårt måste Jacobsson göra det...Jävla ålbeten!!!
+ 1
Sv: Brynäs IF-Örebro HK 25/10-13
Zappaholic: Bra match, Örebro bjuder upp och man förstår att dom tagit många poäng mot andra topplag. Har flera riktigt bra forwards, det här blir nog fight ända in i kaklet.
+ 1
Sv: Brynäs IF-Örebro HK 25/10-13
70 Rodrigues: Bättre ordning i andra, nu är det bara att spela smart så kommer kontringslägen. Typ sista perioden mot saik.
Sv: Brynäs IF-Örebro HK 25/10-13
Huge: För mig är lite mer säker synonymt med att göra färre tavlor
+ 3
Sv: Brynäs IF-Örebro HK 25/10-13
Hade varit grymt skönt med en 3 poängare till ikväll..ändå 11 mål på 5 perioder nu
Sv: Brynäs IF-Örebro HK 25/10-13
70 Rodrigues: Rahmhatare? Det var väl ändå att ta i...tycka illa om det han har gjort förstår jag. Men att hata...det begriper jag inte.
« Föregående · 1595289 · Nästa »