1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778920 inlägg · 7967 ämnen

BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK


Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK
Ang Hedberg så kallar tjejen (hon är leksing) han för Batman eftersom han är ute och fladdrar för mycket 

Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK
Hong Kong: Gärna för mig.
2-1 till Malmö nu i spel 5 mot 3 i två minuter.
Inte ofta man ser en domare ta först en tvåa och sedan ytterligare en under avvaktandet på den första....

Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK
Huge: Räckte domaren upp båda händerna då?...*L*

Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK
Slå inte av på farten nu för f-n! Ketchupflaska!!!

Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK
Hong Kong: Nä han reste en annan kroppsdel.... :-)

Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK
Huge: Var den lika skinande röd som armen?

Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK
Hong Kong: Delvis. Och lite blåaktig i änden. Som händerna lätt blir i en kall hall....

Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK
4-1 FORTSÄTT!!

Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK
YESS!!! 4-1

Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK

Så där ja, nu fick poängkungen göra en pytts också....Fortsätt jobba vidare nu.


Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK
Hong Kong: Kul att det är spelare som har haft det lite jobbigt som får göra målen.

Se nu till att ha fortsatt skärpa bakåt också

Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK
65selander: PP Hoppas på ett till nu. Soling får gärna göra ett, han verkar het i kväll.

Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK

Det händer saker på andra håll också.

22.462 - 1 SH1Nyköping7. HUNTER, Trent


Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK
2-1 nu till Nyköping, Trent Hunter i spel 4 mot 5

Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK
Gusten: Hallå. 3-1

Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK
Hong Kong: Ser bra ut, ser bra ut...
Hade sett bättre ut med vinst över NH på skärtorsdagen men det är dåtid nu.

Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK
Frisco: Är det SAIK:s berömda nerver som börjar spöka.

Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK
Hong Kong: Eller så är det NH som har börjat röra på sig. Dom är Grymma hemma

Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK
65selander: Iofs så lär det inte bli nån walk in the park för Brynäs nästa omgång...Fan Nyköping är ju med i leken om dom vinner ikväll.

Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK
Gusten: Jag är livrädd för Nyköping på onsdag. De kommer ju faktiskt att ha allt att spela för själva om de vinner ikväll. Huua!!

Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK
Clarence: Vi får väl hoppas att Brynässpelarna känner en viss revanschlusta...NOLL poäng på två matcher mot Nyköping är KASST

Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK
Gusten: Ja, det vore hemskt. Men vi gör nog klokt i att stålsätta oss inför den matchen. Det kommer säkert bli jättesvårt. Men nu vill vi se lite bättre intensitet resten av kvällens match. 3-4 mål till måste kunna gå att få in. Kan i slutändan bli hyperviktigt med en bra målskillnad.

Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK
Clarence: Öka takten nu och utnyttja att OIK har i stort sett gett upp

Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK
Nu kviterade Leksand

Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK
65selander: någon som vet om de nästa två matcherna finns att se el. höra nån stans?
såg nåt om att de kanske sänder SAIK - BIF på sport-expressen...

Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK
john1912: Då så..då fick Soling hänga en.

Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK
Hong Kong: ........måste fortsätta göra mål nu.......målskillnad är ruskigt viktigt.......kan vara här det avgörs.....Vi vill ha Mera Mål!

Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK
A_x_e_l: Tackar inte nej till yttligare 3-4 mål

Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK
Bätte målskillnad än gullelaget just nu

Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK
Hong Kong: Ja det kanske kommer att behövas. Skellefteå har +14, Leksand +6 och Brynäs +2.
Sen har vi klart svåraste spelschemat i slutet av de inblandade

Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK
Gusten: Någon som vet hur det kommer att räknas i slutändan. Är det poäng, målskilnad. Eller räknar man in inbördes möten?

Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK
Så gjorde Leksand 3-2


Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK
Hälge: 3-2 i Nyköping nu också.

Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK
Hong Kong: Inte inbördes...kan jag inte tänka mig.

Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK
Men stänk in ett par till nurå.

Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK
PP i 4 minuter nu....MINST 1 mål tack

Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK

Gusten: Tack Brynäs, ett stort tack!

Upp till bevis på Onsdag mot NH som just nu leder med 5-3.


Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK
PP verkar inte fungera........vi spelade ju nästan konstant PP i 3:e perioden utan att göra mål.Nu blir det nervöst, hoppas Nyköping håller undan och MIF petar in ett mål

Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK
KOM IGEN MALMÖ!!

Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK
Så där ja 3 poäng. Och 3 matcher kvar. Så komigen nu åka på dom 3 sista.

Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK
Gusten: Mats Strandberg ska inte komentera hockey!

Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK
Hong Kong: Avgjort nu i Leksand mål i tom kasse. MIF lever nu i döds skuggans dal just nu

Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK
65selander: Bay bay Malmö!!

Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK
Hong Kong: Inte jeppen i Leksand heller! Fyfan 4-2 till Leksand i tom kasse...ännu ett plusmål för dom.
Nu känns det som om vi MÅSTE slå inte bara Nyköping utan även SKellefteå. Hade vi haft bättre målskillnad hade vi kunnat ta en torsk uppe i norrland. FAAAAN

Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK
Gusten: vi kan ju alltid skylla på lahti om det skulle gå så illa.. ;-)

Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK
Gusten: Äh kom igen nu, vi har tagit in en massa mål i kväll efter att på skärtorsdagen varit och vänt i AS Entrén ;-)

Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK
lindberg: Ja just ja!!!!!! Eller Nyköpingsmatchen....Eller 2-2 fem minuter kvar i Leksand och inte kan hålla tätt....Eller lockouten....eller Sundlövs julfönster....FAAAAAN

Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK
65selander: Hehe ja det HAR varit mörkare, MEN jag vi har satt oss i en jävla sits...en förlust till och vi är rökta

Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK
Gusten: av de tre matcher som är kvar är det nyköpingsmatchen som oroar mig mest. Laddningen kommer inte vara ngt problem i de två sista matcherna och då har Brynäs bra chanser att vinna, men de får inte glömma bort Nyköpingsmatchen vilket man gjorde senast och det vet vi ju hur det slutade...

« · 532481 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)