1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778934 inlägg · 7967 ämnen

BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK


Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK
Gusten: Kan inte ens skriva är så upphetsad

Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK

Gusten: Vilken rysare!

  1 Skelle  7  4  1  2  0  0  29- 17  13   
  2 Leksan  7  3  3  1  1  0  25- 17  13  
  3 Brynäs  7  4  1  2  0  0  22- 15  13
  4 Nyköpi  7  3  1  3  0  1  22- 27  10
  5 Malmö   7  2  2  3  0  0  11- 17   8
  6 Oskars  7  1  0  6  0  0  11- 27   3


Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK
Hong Kong: Både Leksand och Skellefteå har Oskarshamn kvar att möta. Vi faller på målskillnad om vi torskar EN match

Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK
Gusten: Vi får hoppas Nyköping gör en idiotmatch i Leksand och spöar dom.

Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK
Hong Kong: kom igen nu grabbar! vi har både leksand å skellefteå kvar...
egna händer... tar vi inte det så e det ju tyvärr rätt lag som går upp...
(kan inte säga så iof. går inte brynäs upp e ju ett lag fel....)

men nu jävlar!.....

Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK
Hong Kong: Jävla oflyt att vi möter dom först. Antingen förlorar vi vilket är förödande eller så vinner vi och då är Nyköping avsågade och orkar inte stå upp mot LIF.
Säger det igen, vi har absolut sämsta utgångsläget av konkurenterna. Känns som om det är en fetbragd om vi klarar detta.

Vi får hoppas på att Nyköping har bränt krutet och viker ner sig på onsdag, vi skulle behöva "fyra" poäng i den matchen.

Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK
Såå jävla skön STORVINST!! :D
...även om den kunnat blivit ännu större i slutet, men spela roll :p
Svår!, och då menar jag verkligen SVÅR! bortamatch mot IKN på Onsdag, men vi måste bara ta 3p för att hänga på, förlust betyder faktiskt att vi och Nyköping står på samma poäng ! :|

Men vi ska vinna den!! ;D .. sen väldigt svåår match igen borta mot SAIK, och kanske allt avgörs hemma mot Leksand nästa Torsdag, vi får se..vi får se!

Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK
BIF_: Det satt bra med 6-1 idag, även om motståndet förmodligen var av det lättare slaget. Nyköping på onsdag blir tufft. Bara att hoppas att Flemings profetia att vi ska spela bättre för varje match i serien stämmer.

De sista omgångarna blir kanonruggiga.

Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK
Jompe: Har nyss anmält mig för resa till SAIK på söndag och till Gävle nästa torsdag. Jag lovar att dessa två resor blir dom jobbigaste jag har gjort psykiskt.

Vem vet NH kanske klipper oss igen fast jag tror att vi går segrare ut striden där om Honken fortsätter att spela på topp.

Oskarshamn skall vi nog inte hoppas på nu på torsdag eftersom LIF är för starka, fast en underskattning från LIF skulle sitta fint.

MIF-SAIK kan sluta hur som helst men en seger för MIF alt bonuspoäng skulle sitta fint.

End over out från Dator coachen, snart så börjar AS i fotboll, Forza MFF

Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK
65selander: Välbehövligt för målskillnaden med 6-1. Kollade in hockeykväll och till min stora förvåning stod Ahdrian och Glennert och prisade 14 lag i ES. Tror det blir definitivt till säsongen 06/07, mycket förvånande annars. MFF? Vänta tills Anders Svensson lurar upp gamle Bjärred på läktaren! ;) Heja Elfsborgs gula bröder, spela nu så kulan glöder!!!

Sv: BRYNÄS IF-OSKARSHAMNS IK
Det var många som var bra i Brynäs. De som glänste allra mest var Molin, Miettinen, Soling, Lind och Dackell. Även mycket positivt att se en säker "Honken" - han kan vara skillnaden mellan vinst och förlust i fortsättningen.

Den enda som inte kom upp i normal standrard i Brynäs var NHL-backen Marc-André Bergeron. Han spelade, utan framgång, ett väldigt riskfyllt passningsspel. Det tillsammans med hans oförmåga att få fram sina skott (de blockeras oftast av en täckande motståndare) gjorde honom till hemmalagets för kvällen sämsta spelare.

Jag måste ändå säga att det är oroande hur lätt motståndarna får komma med fart igenom mittzon och få en hel del två mot en/tre mot två-lägen.
Sånt måste det bli stopp med, men idag var Oskarshamn för ineffektiva för att kunna utnyttja det.

« · 532591

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)