Brynäs IF - Rögle BK 6/12 - 2012
« Föregående · 1541112 Till forumet
Sv: Brynäs IF - Rögle BK 6/12 - 2012
Nå vad säger ni Brynäsare, har förfesten dragit igång inför morgondagen fajt?
Blir det Rahm eller kylrädde Honken som vaktar kassen?
Sv: Brynäs IF - Rögle BK 6/12 - 2012
Huge:" Kalla fakta går inte att argumentera emot.
Ja, om man nu inte är medgångare förstås...
:-)"
Det gör ju du i nästan varenda inlägg du skriver :-)
Sv: Brynäs IF - Rögle BK 6/12 - 2012
Idag har jag lovat mig själv att följa jubileumsmatchen med den värdighet som vårt 100-årsfirande Mästarlag förtjänar. Inga hårda ord, påhopp eller raljerande över laget eller enskilda spelare.
Idag ska jag bara vara stolt!
Idag ska jag bara vara stolt!
+ 5
« Föregående · 1541112