Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
« Föregående · 1293716 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Nu vill jag inte vara grinig men kan vi inte byta tillbaka till rätt tråd?
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Bissett19:Snart 3 och 1/2 period utan mål, nu är det riktigt dåligt, hur lyckas dom??
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Bissett19: Okej! Kommentatorn på radion verkar lite snurrig. Han tycker även att "domaren kan ta utvisningar på lite annat än hakningar i matchen så det slipper bli så mycket irritation mellan spelarna"
VA? Jag fattar ingenting..
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
70 Rodrigues:
Det är väl Eero och Rödin som ser hyfsat pigga ut,annars ser otroligt oinspirerat ut.
Det är väl Eero och Rödin som ser hyfsat pigga ut,annars ser otroligt oinspirerat ut.
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
MarcusElving: nej tycker jag inte vi har haft en del långa anfall men skjutit en del utanför och inte fått till skotten.
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
65selander: Tyckte nästan Dacke såg lite nöjd ut när han fick vila 2 minuter i utvisningsbåset..
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Brynäs sköt otroliga 4 skott på mål denna period, på hemmaplan. Det kanske inte speglar matchbilden?
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
MarcusElving:
Det måste vara en överkörd kommentator,det är en jämn period.
Men vilken tråkhockey,gäääääsp.
Det måste vara en överkörd kommentator,det är en jämn period.
Men vilken tråkhockey,gäääääsp.
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
65selander: Om det där är utv får dom blåsa hela tiden, sjukt dåligt!
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
MarcusElving: Överkörda vet jag inte men SAIK är d bättre laget, helt klart.
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
MarcusElving: Sengångaren Sid Dackell orkar inte ikapp runt målet och hakar.
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
MarcusElving: Ja, och nu ska vi se om dom tränat BP, svaret blir nog detsamma!
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
70 Rodrigues: Jag ser inte matchen men det lät inte särskilt farligt på radion :/ PP't alltså
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
sylf:Vi har absolut ingenting att sätta emot fysiskt, ser ju nästan löjligt ut när SAIK gör som dom vill längs sargerna!!
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
MarcusElving: Jag skulle bli mer förvånad om det var mer än 4000 faktiskt.
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Kommentatorn på radiosporten:
"Det är glest på läktarna, jag skulle bli förvånad om det är mer än 4000 här ikväll"
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Rensfeldt med på bänken idag.det innebär att vi har 8 st killar födda på 90-talet i dagens laguppställning..
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Kom igen gubbar! Nu kör vi över skällääftää så mår vi bra igen!
Mitt tips: 2-5 (hoppas verkligen jag har fel här)
Målskyttar BIF: Felpass-skridsko-självmål på första & ett enkelt insläpp av fd brynäsarn tillika målvakt Jocke Eriksson för att han känner så många i laget!
Mitt tips: 2-5 (hoppas verkligen jag har fel här)
Målskyttar BIF: Felpass-skridsko-självmål på första & ett enkelt insläpp av fd brynäsarn tillika målvakt Jocke Eriksson för att han känner så många i laget!
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Svartgulröd: 4-11 idag..
Efter 4 så kommer Bjurling in efter ytterligare 5 så kommer Svedberg in igen.
Målskyttar;
Lauritzen 3
Dacke 1
På plats: 3758 pers
Korvar sålda: 73 st
Efter 4 så kommer Bjurling in efter ytterligare 5 så kommer Svedberg in igen.
Målskyttar;
Lauritzen 3
Dacke 1
På plats: 3758 pers
Korvar sålda: 73 st
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Gurra88: Vem i Brynäs producerar mer än Lauritzen sett till speltid? Ta gärna med +/- i dina beräkningar också.
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Gurra88: "Haha, jag hade inget hellre än att önskat att lauritz gjorde 20 baljor per säsong. Men tyvärr så är det helt omöjligt.
Den dag lauritz börjar producera i förhållande till istid alternativt gör ett djävuskt jobb, alternativt inte viker ner sig så ska jag hylla honom"
Du har nästan en sjuklig fokus på att göra mål. Är det verkligen Brynäs problem idag, att man gör för lite mål?
Brynäs fokus borde istället ligga på att släppa in färre mål. Lauritzén är ju ändå en av de spelare som gör nånting rätt i och med han ligger på en bra plus/minus.
Sätt dig och begrunda statsen och kolla inte bara på de individuella utan även på lagstatsen. Så kanske du kommer till insikt.
Den dag lauritz börjar producera i förhållande till istid alternativt gör ett djävuskt jobb, alternativt inte viker ner sig så ska jag hylla honom"
Du har nästan en sjuklig fokus på att göra mål. Är det verkligen Brynäs problem idag, att man gör för lite mål?
Brynäs fokus borde istället ligga på att släppa in färre mål. Lauritzén är ju ändå en av de spelare som gör nånting rätt i och med han ligger på en bra plus/minus.
Sätt dig och begrunda statsen och kolla inte bara på de individuella utan även på lagstatsen. Så kanske du kommer till insikt.
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Davey_22: Nej att dom slapp en spelare på dekis och en illa omtyck andra tränare/junior tränare.
Flera frågor?
Flera frågor?
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
sylf:
Se så nu skall du inte vara negativ, ni vinner med 4 - 1 idag!
Se så nu skall du inte vara negativ, ni vinner med 4 - 1 idag!
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
70 Rodrigues: Blir tufft utan Jonsson, målvakter, coach och med för många korpspelare!
3-7!
Men gruppdynamiken är bra!!
3-7!
Men gruppdynamiken är bra!!
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
70 Rodrigues:
Undra om det finns nåt spelbolag som fortfarande tillåter att man spelar på brynäs-förlust i sista perioden...om nån gör det kan det inte ge skyhögt odds direkt.
Undra om det finns nåt spelbolag som fortfarande tillåter att man spelar på brynäs-förlust i sista perioden...om nån gör det kan det inte ge skyhögt odds direkt.
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
Trodde det skulle pratas om kvällens match här....
Jag har lite dåliga vibbar inför kvällens match, iom Jonssons skada och vi har torskat förr hemma mot SAIK.
Tips:2-4......Hoppas jag har fel!
Jag har lite dåliga vibbar inför kvällens match, iom Jonssons skada och vi har torskat förr hemma mot SAIK.
Tips:2-4......Hoppas jag har fel!
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 21/10
70 Rodrigues: :-)
Blir tuff match ikväll, det positiva är ju att vi gör mål men kommer defensiven tillrätta så kan det bli en njutsam säsong. Fast till det stadiet om vi nu når den lär bli smärtsam.
Blir tuff match ikväll, det positiva är ju att vi gör mål men kommer defensiven tillrätta så kan det bli en njutsam säsong. Fast till det stadiet om vi nu når den lär bli smärtsam.
« Föregående · 1293716 · Nästa »