Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
|
c-more...var det så tydligt att det var en slashing så backar jag till jag ser det igen.
Inte slår han väl ändå? Han håller ju fram klubban bara.
Sen varför köra Andersen i BP idag?! Helt otajmad hittills i matchen.
Men helvete, jag skämms över Brynäs undermåliga damkorpsaktiga box.
Att domarna är usla är inte förvånande. Jag tror inte att det blir någon avstängning hellet. Rödin blev ju inte skadad. Steril kanske, men han kan ju spela vidare så då är man 100%
Får domaren med #3 fortsätta i detta slutspel är det en fet skandal.
Det bör bli konsekvenser även för domare när de gör bort sig totalt.
Heder åt Rödin att han håller sig lugn.
Hade det hänt mig hade ja sopat till det där fega kräket i Skellefteå
med klubban rakt över armarna med full kraft.
Det var givet att vi skulle åka på första utvisningen.
De hade kunnat ta 3-4 utvisningar på Skellefteå innan.
Men det lag som gynnas mest av domarna i Sverige kommer undan med allt.
krobbe:
Känns lite bittert att den där lilla extra skärpan i avslut saknas.
2 finfina frilägen borde ha förvaltats bättre..
Menmen..långt ifrån kört tycker jag..
Det inlägget togs visst bort...(?)
Är HS den sista kommuniststaten? Nordkorea undantaget...?😃
Domaren ser tydligt vad som händer och uppenbarligen är hans tolkning av reglerna att det är ok för SAIK att slå klubban på pungen på Brynäsarna.
Han har tolkat reglerna som att när detta sker så räknas det som krock.
Förstår att ni är förbannade på domaren, det är jag också men vill bara påminna om detta.
Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
Huge:
Mja.... att det står 2-1 tycker jag speglar ganska bra, 16-5 däremot....
Om inte domarna själva anmäler i efterhand.'Lika fult som en medveten armbåge mot huvudet, som jag ser det.
2-1 speglar inte matchbilden, en gåva från Slovak och en förlorad närkamp bakom kassen trots överbelastning skiljer så här långt.
Surt, kommer nog en kompensation snart som vi måste utnyttja.
SKÄRPA FÖR FAN!!