Inlägg: 1670886
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
riggen:
Domaren ser tydligt vad som händer och uppenbarligen är hans tolkning av reglerna att det är ok för SAIK att slå klubban på pungen på Brynäsarna.
Han har tolkat reglerna som att när detta sker så räknas det som krock.
Domaren ser tydligt vad som händer och uppenbarligen är hans tolkning av reglerna att det är ok för SAIK att slå klubban på pungen på Brynäsarna.
Han har tolkat reglerna som att när detta sker så räknas det som krock.
vänta, hörde jag rätt??
domaren - "ni krockade"
som svar till Rödin.