Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
« Föregående · 1671054 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
bradberry:
Såg bara highlightsen i o för sig....men där såg tempot mycket högre ut.
Och där kom spiken.
Vi gör en bra match...det här borde vi inte ha problem att ge dom en match om.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
bradberry: Tror vi får ett PP till. När det är ca 17 sekunder kvar...
+ 1
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Vill aldrig mer se Kilström spela, sämre än O.Svanberg för fan
+ 3
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
bifhjärta: Vi är lika bra som SAIK. Om inte bättre sett över tre perioder. Skicka domarna på intensivkurs till NHL-domarna. Fast å andra sidan...är man redan blind så lär inte den kursen hjälpa.
+ 4
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Horace76c: Har oxå sett delar av Frö-Luleå. Vi tycker visst olika om allt....
Hälften så högt tempo som i denna match...
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
BRYNÄS4EVER NR1: nej 20 kr vann han..inte 2 ggr pengarna utan 1.02 ;-)
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Jag har svårt att förstå logiken i att Brodin ska tvingas ta emot 4-5 crosscheckingar efter avblåsning utan att det händer nåt. Men Andersén åker för en lätt kamp framför mål ???
+ 4
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Zappaholic: Kommer ändå sakna Brodin framförallt i såna här situationer i heta slutspelsmatcher visar han tydligt sina kvaliteter.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
bifhjärta: Blir svårt när domarna har saiks klubbmärke intatuerat på hela kroppen!
+ 3
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Idag inser man att Brodin är jobbig att förlora..Vilket hjärta han spelar med
+ 3
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Måste vara säsongens sämsta domarinsats.
Bulans jobb blir att sätta press på domarna inför fortsättningen.
Bulans jobb blir att sätta press på domarna inför fortsättningen.
+ 3
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Bifbiffen: Och där kom vår utvisning. Som ett brev på posten.
+ 2
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Pesonen lever tydligen. Helt säker att han hade kolat:)
Redigerad kommentar
+ 5
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
BRYNÄS4EVER NR1: När mitt kära Brynäs råkar ut för frustrerande orättvisa då är det skönt att ha jämlikar att avreagera sig med här inne! Nu tycker jag att vi slår ut Saik i den här serien.
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
krobbe:
Tänkte samma sak....har hela tiden efter play in tänkt att "tar vi en match och inte blir förnedrade så är jag nöjd".
Blir inte SAIK bättre än så här så är det ju vidöppet vem som går vidare??!
+ 1
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Lite surt att SAIK bara fått slarvmål av oss ikväll.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
BRYNÄS4EVER NR1: Sätter tusen spänn vi åker på en utvisning snart.
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Forsberg 1978: Ska något lag ha en chans mot saik då måste det vara neutrala domare .
Detta börjar likna ett djävla skämt . Tre klockrena som domarna släpper .
Klubba mellan benen på Rödin= match klubba i trynet på Scott och inte minst målet flyttas .
Tycker vårat lag står upp bra ,
Detta börjar likna ett djävla skämt . Tre klockrena som domarna släpper .
Klubba mellan benen på Rödin= match klubba i trynet på Scott och inte minst målet flyttas .
Tycker vårat lag står upp bra ,
+ 6
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Den enda som ska bli utvisad är spelaren som slår på Brodin efter utvisningen. Eller får man göra så när man tycker nån har varit elak ?
+ 2
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
bifhjärta: varför tekning i mitten. Bara för att pesonen filmar
+ 1
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Men vafan gormar idioterna för?!?!? Pesonen är för fan så jävla låg man kan vara och VÄNDER in i Brodin....Håll käften era jävla gruvarbetare...helvete vad arg jag är nu
+ 3
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Zappaholic: Svensson är riktigt bra i Saik målet.. Gäller att sätta dit några på honom så att han inte växer ut till ett spöke i denna matchserie, spelmässigt är vi minst lika bra som Saik hittills.
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Skellefteåpubliken kan ju inget om hockey, men det är ingen nyhet.
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
bifhjärta: Håller med. Vi är ett helt nytt lag. Och ännu bättre kommer det bli nästa år.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
BRYNÄS4EVER NR1: lugn grabbar. Vi ska ha domarna hela matchserien så jag bokade tid på Specsavers i morgon till båda två.
+ 2
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
BRYNÄS4EVER NR1: Tänkte precis skriva detsamma! Saik är inte bra, vi är ett nytt lag..vi kan ta det här till en 7e avgörande
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Carl Lejonkräk: Känns som att det finns mycket i vårat lag , hög press mot saik
är enda sättet att ta dom . Jag ger fan inte upp.
är enda sättet att ta dom . Jag ger fan inte upp.
+ 2
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
bifhjärta: Något som bara måste förbättras till nästa säsong är skotten i PP.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Horace76c:
Detta är lika rättvist som om Putin skulle döma Ukraina Ryssland i en landskamp.
Detta är lika rättvist som om Putin skulle döma Ukraina Ryssland i en landskamp.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Horace76c:
JAMENVADIHELVETE? Nu börjar jag hänga på drevet härinne!!
JAMENVADIHELVETE? Nu börjar jag hänga på drevet härinne!!
+ 3
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Herregud...blir det mer solklart att han flyttar målburen med flit ?
+ 3
« Föregående · 1671054 · Nästa »