Inlägg: 1671052
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
bradberry: Tror vi får ett PP till. När det är ca 17 sekunder kvar...
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Zappaholic: Skellefteå spelar halvknackigt och leder ändå med 4-1 imponerande i sig..
Brynäs har gjort en hedersvärd match hittills och spelat utan respekt för motståndet, de har verkligen kämpat och lämnat allt ute på isen, all cred till laget som helhet!
Redigerad kommentar
+ 1
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Zappaholic: Klart att det är Widing som gör mål. Bedrövligt att vi ska behöva ha dom här domarna genom hela serien😠😠😠
+ 2