Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Eklund måste bort från Brynäs. Det finns inget annat. I grundserien var han en besvikelse..I Play in och Playoff har han varit katastrofal.
Fy fan..
Aj aj aj
Höjde ju inte direkt starkens %
Edit: Eklund såklart...hahah bort med dig
Redigerad kommentar
Kämpa på
Davey_22: Fan ! Vi hade verkligen behövt Sweatt. Då måste verkligen alla gnida på extra mycket . Nu tar vi SAIK !!!
FORZA BRYNÄS
Carl Lejonkräk: Så resonerar väl jag också egentligen. All min passion går åt till att vara Brynäsare.
Hejar på Gefle också t ex. Men det går inte ens att jämföra.
Bratwursten: Aa Boston har ju nästan samma färger också så, hehe
Chris11: Själv kör jag alltid principen "Vart i NHL finns det mest Brynäsare?"
Just nu : Predators :)
Brynäsgubbe : Tror de tusentals som iskallt räknar med förlust ikväll väger upp att några tror på vinst.
Jaha blir förlust då.
Så olidligt trött på dessa spån som tar ut segrar i förtid.
Så det blir till att sova nu å kl 18.30 ;)
Påtal om publiksiffran..det är Gävle vi snackar om. Allt över 5000 är fantastiskt!