Inlägg: 1673255
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Davey_22: Är för hockeytokig för att hålla mig borta från NHL, bästa ligan i världen. Håller på Detroit men det är inte alls på samma nivå som med Brynäs, däremot kollar jag mycket mer på matcher där jag inte har något favoritlag i NHL för underhållningen ofta är grym, händer knappt i SHL.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Bratwursten: Hade NHL gått vid lämpligare tider hade jag definitivt följt det mer. Det blir en annan sorts underhållning när man bara kan titta avslappnat på matcherna och njuta av spelet.
+ 2