Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Positivt är att vi bara ligger under med 1 mål trots bedrövligt spel.
Vilken parodi.
Arto låter som en riktigt inbiten SAIK supporter.
Alltså Arto. Kan man inte bara stänga av hans röst? Vilken blådåre.
För övrigt har vi snällt gjort Markus Svensson till en fantom. Magskott efter magskott efter magskott.
Förväntar mig att Rödin har ett C på bröstet nästa säsong!
Den är ganska godtycklig denna diving regel.
Bulan har lite att jobba med ikväll.
Kan inte någon täppa till käften på denna vidriga Arto?
Edit:Diving..och Arto myser
Redigerad kommentar
Bulan snackar om vikten av att få första målet. Dagar har gått åt till att pumpa in positiva budskap i laget. Los Angeles Kings-videon där de vänder har vevats..
Sen stiger Eklund in på isen och pissar över allt det. Efter 30 sekunder.
Vill aldrig mer se karln i våran tröja. Det är ta mig fan droppen..
Redigerad kommentar
Trodde verkligen på Eklund inför säsongen då han ändå var rätt stabil i DIF innan han lämnade för Finland.
Han är verkligen overkligt usel. Bidrar inte med någonting och det är fullständigt omöjligt att Lucas Carlsson är sämre!
Snälla försvinn från min klubb...