Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Missade matchen igår men har förstått att vi spelade riktigt bra. Känns fint att vi avslutar säsongen med flaggan i topp. Fyra vinster mot SAIK har ingen i slutändan trott på. Hoppas vi kan norpa en match eller två i alla fall.
Mer tråkigt att läsa om Bill Sweatt. Tidningarnas avslöjanden brukar i regel stämma även om det inte bekräftats. Fan, han har varit en publikfavorit.
Hur som helst kommer vi ha ett bättre lag nästa år. Det är jag övertygad om, i och med att flera spelare höjt sig. Westerholmarna (i synnerhet Pathrik) kommer vara heta från start.
Redigerad kommentar
Göra om lite bland backarna. Sära på Eklund och Kilas måste göras. Varför inte Anderssén och Eklund och Kilas och Slovak. Eller tvärt om.
Jag vill även ha en målfarligare tredjelänk i Tvillingjedjan. En rokad mellan Manny och Brodecki kanske?
Nåt måste göras för att vi ska höja oss det där sista lilla.
MEN.....
-Målvaktsspelet måste upp
-Effektiviteten måste upp
-PP/BP måste upp
Om någon vet, sjunger de "Leksking vi ska ha guld"??? Låter som de, men hör inte riktigt
Rumpelstiltskin: Förstår inte hur man hejar på Malmö. Fattar ni hur mycket pengar vi går miste om ifall Leksand åker ur?
Heja Leksand.
sinnessjukt tryck i arenan, fast ingenting jämfört då gavlerinken är fullsatt. T.ex i finalen, 8000 som pepprar sönder handflatorna med pappersbitar, då jävlar;) Fast tror det kan bli bättre tryck i finalen 2016 då alla i gavlerinken klappar händer å sjunger med klacken.
Varför har man inte en hink där folk kan droppa överflödiga pengar/växel/mynt som sedan går direkt till fansens värvning??? Tror man skulle kunna samla in en 2000 spänn per match på detta. Tänk vad mycket det skulle göra...
Tänk om alla 6000 i arenan skulle lägga en tia i burken varje match. Detta skulle då bli 60 000!
En signerad capitals tröja på tradera borde kunna ge några tusenlappar. Precis som en likadan från Ducks.
Låter sunt...
Chris11: Nu tog du nog i lite :) Bäckström tjänar 6,7 miljoner dollar om året!
Älskar att de har offentliga löner i NHL.
Bifbiffen:
Vi på hockeysnack har nog bättre analysförmåga än ledarteamet som dominerar svensk hockey