Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Då kan man lika gärna kolla på en film i stället för hockeyn.
pekka85: Nu vet vi ju inget och det kan mycket väl vara en vanlig bonnaförkylning. Har väl ändå svårt att se att Sweatt skulle stå över p g a en eventuell kontraktsförhandling går trögt.
Men är det t ex så att Sweatt skrivit på för annan klubb i SHL så känns en eventuell petning helt klart bra.
Suck!
Fan vad jag hatar det där skitlaget.
Han passar ju perfekt hos dem.
Enda skälet till petning är om han berättat för Bulan att han kommer lira i SAIK nästa säsong, vilket iofs inte är helt omöjligt.
Men han såg ärligt talat lite seg ut redan i hemmamatchen sist. Inte samma stuns och blixtrande skridskoåkning vi vant oss vid.
Underbar minusassist på nr 17...
Sweatt skadad, tror inte på konspirationsteorier.
bifhjärta: Ja, för vi är ju redan helt ute ur den (0–1).
Många här har redan gett upp – allt är som vanligt på Brynäsforumet.
Huss: Härlig intensitet. Vi åker mycket skridskor och sätter bra press.
BIF 3 målchanser = 0 mål.
Gruvkillarna 0,5 målchanser = 1 mål.
Känns typiskt. Vi spelar återigen bra men ligger lik förbannat under.
Vi är grymt ineffektiva. SAIK har också satt i spel att ha spelare framför mål och droppa in höga puckar där som man hugger på volley, halvvolley eller retur.
Brynäsbackarna går instintiktivt efter puck istället för att ta spelare först.
Redigerad kommentar
Huss: Jag tänker väl lite på nästa säsong. Det är ju väldigt svårt att ta sig vidare från kvarten.
Gillar verkligen vad jag ser. Finns inte en chans att vi kommer hamna i botten av tabellen med det här spelet.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Johan Norrström:"Ja nu vet man ju statusen på dig åtminstone."
Så kom igen, berätta min status.