Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Ni har nånting riktigt bra på gång och jag tror ni kommer bli riktigt bra nästa år även om det ännu inte är klart i år.
Vi har nog 35-20 i klara målchanser efter de här tre matcherna.
HTC one är en hållbar telefon...tro mig, den blev grovt konsumenttestad för brutala stötar för ca 5 min sen....den funkar än.
Första gången nu under slutspelsserien när ilskan faktiskt står mig upp i halsen....det här är fan vidrigt.
Widing höll igen i segerintervjun i alla fall...var ödmjuk.
Horace76c: Aha. Fattade inte alls först :) Jag fick mer en tomhet i mig än ilska av nån anledning. Känslan av när ett hopp man försökt trycka ner krasas sönder..
Fan också
Nordan är precis som Lunkan i VF, glider igenom grundspelet men blir en jätte i slutspelet. Imponerande faktiskt.
Redigerad kommentar
Mycket stolt över laget, återigen en kanonmatch men marginalerna grinar emot.
Vuollerim:
SAIK har haft medflyt i tre säsonger (snart)?
Nånting gör de rätt... jämfört med alla andra.
bifhjärta:
Hoppet är det sista som överger en
....men i det här fallet....
..vinner ett lag grundserien, och har sånt flyt...
Då blir det otroligt osannolikt att vi skulle vända för första gången...
0-3 mot SAIK genom århundradets missflyt. Men vafasen, någon gång skall väl en sådan trend brytas också eller hur?
Redigerad kommentar
Men i grund och botten är jag sjukt stolt, synd bara att vi inte har det där lilla sista.
Vägra bli nollade nu. Tänk inte ett skit på att vi måste ta 4 raka. Bara vägra bli nollade och se till att vi får trycka dit Skellefteå i Gavlerinken nu.
De ska fan inte få gå rent mot oss hela säsongen.
Serien tar slut redan på onsdag.
Men lite måtta med turen hade kanske varit klädsamt.
Stolpträff av Nordan strax innan, rätt signifikativt för hela matchserien, där vi hållit jämna steg och idag var bättre över 60 minuter.
Som tur är känns det ändå bra iom tränarbytets inverkan, Bulans inträde, lagets metamorfos och Rödins förlängning.
Om man nu ska se nåt positivt i besvikelsen så här direkt efter matchen.
Nu tar vi nästa match, finns inget annat om gudarna har minsta sinne för rättvisa....
Åååh vill inte att säsongen tar slut redan :( nu när det börjar bli så kul att se dem!
Sicken tomte....
Snacket om att SAIK åker omkring och väntar på att lägga in en överväxel är ju dumheter. De har fullt upp med att besegra oss. De går på sitt max. Vi dominerar matchbilden långa stunder ändå, trots skador.
Tycker vi gör det för jävla bra. En hel plågsam försäsongsträning med Bulan och sen Rönkenhockey fullt ut nästa säsong, spetsat med offensiva kvalitéer. Det kommer bli jobbigt att möta oss, var så säkra.