Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Kan vi få se Wallace eller Brodin släcka lyset för nån i Skellefteå åtminstone?
Inte för mycket begärt.
Domarna verkar ha kul iallafall......
Dags att kötta lite nu, för hockey kan vi då inte spela ikväll.
Nej, den har " missat. Får kolla in den på Spotify.
Bra där domaren, den får du ett assistpoäng för, jävla dåre.
Med tanke på förväntningarna innan matchserien, tycker jag Brynäs har stått upp över förväntan, Skräll om inte Saik tar guldet.
12-0 i matcher ingen omöjlighet
Men lite punkkult
Tycker inte det är så jävla konstigt detta. Vi har slitit hårt på truppen med skador och play in. Och när Eklund dödar den sista energin direkt i matchen med en indianare så blire liksom slut på bensin..
Synd att siffrorna drar iväg dock.
Redigerad kommentar
Lindström: Måste såklart medge att det är skit nu, klarar inte av att kolla mer idag soppatorsk, all heder ändå till Brynäs med tanke på förutsättningarna!
/ Stolt Brynäsare
Vilket bottennapp! Hur ska Brynäs få tag i 4-5 nya backar till nästa säsong? Jag tror tyvärr inte att Sweatt kommer att stanna i Brynäs. Det måste vara frustrerande att se laget klappa samman alltför ofta pga idiotiska individuella misstag ofta i backlinjen. Det lustiga är att Bulan sa innan matchen att man just hade gått igenom att vara noggranna med slarvmisstag. Bengtzén och C:o har ett enormt jobb att bygga upp ett försvar till nästa säsong.
Men va fan jag är stolt över grabbarna , vi får hoppas någon kan stoppa dessa svin
Dom har verkligen skunkit i mina ögon , har varit imponerad av saik .
Nu är jag bara äcklad ,
Min önskan är nu att Brynäs gör allt för att förlänga med Bill Sweatt och Slovak .
Brodin kommer lämna ta med Eklund , Blomman får gå .
Nu börjar en spännande silly ,
Bulan får jobba en sommar med laget och jag har enormt stor tro på att nästa säsong
kommer bli en härlig tid . Väl mött i silly tid kära Brynäs vänner.
Mvh Rogga
Kilas N O L L mål. Säger en del om hans spets..
Eklund Mr. Indian, SOPA, är så man saknar Ola S..