Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
« Föregående · 1355076 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
Japp, nu blev Dackell också skadad? Hoppas någon trycker dit Månsson nu!
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
Macahan: Vore helt på sin plats. Men det skulle väl aldrig falla dom in!
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
MarcusElving: Chabadas höfttackla Dackell över låret.
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
Fantastisk tråkig match.......
Låt oss slippa SSK nästa säsong, plockar fram Brynäs sämsta sidor.
Låt oss slippa SSK nästa säsong, plockar fram Brynäs sämsta sidor.
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
Bissett19: Tänkte armbrott jag med när jag såg det. Blir J-20 som får spela slutspel
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
Bissett19: 3:e raka PP för Syrianska, Brynäs är så usla att man skäms!
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
henke1: Har jag sagt att dackell´s skada var Brynäs fel eller? TOMTE!
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
henke1: Han är borta till nästa säsong i så fall, om han ens spelar ett år till. Det här kan ha varit Dackes sista match, om det var ett armbrott.
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
henke1:
Då är det goodbye för denna säsong,och för Dacke kan det mycket väl ha varit sista matchen i karriären.
Då är det goodbye för denna säsong,och för Dacke kan det mycket väl ha varit sista matchen i karriären.
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
henke1: Aha, jag såg att Dacke satt med syrgas i båset men det trodde jag bara berodde på orken.
+ 1
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
Det ser inte bra ut inför slutspelet det här!
Dåligt spel, mycket skador, spekulationer om Czarnecki osv.. Hur ska detta sluta?
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
rafalski: Hahaha! Ja, snacka om att det skulle kännas ironiskt.
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
MarcusElving: Dåligt genrep, bra premiär.
Bra med lite motgångar så här inför allvaret.
Hittills ett lag som grisspelar för sin överlevnad mot ett håglöst gäng som väntar på slutspel.
Inte mkt att säga om.
Motivation slår klass så här långt.
Nu har jag inte riktigt hängt med vid videokollarna men hörde på radiosporten när SSK gjorde 0-2, och sen står det 1-1 när man knäpper på teven.
Men såvitt jag vet så målade tydligen Gretzky och SSK hann ta ledningen i samma byte, eftersom det låg en avvaktande videokoll på Gretzkys skott.
Isf helt enligt reglementet, som jag ser det.
Eller hade man först kollat Gretzkys skott och konstaterat att det INTE var mål för att därefter titta på hans skott ytterligare en gång i samband med kollen på deras ledningsmål?
Isf låter det mysko....
Bra med lite motgångar så här inför allvaret.
Hittills ett lag som grisspelar för sin överlevnad mot ett håglöst gäng som väntar på slutspel.
Inte mkt att säga om.
Motivation slår klass så här långt.
Nu har jag inte riktigt hängt med vid videokollarna men hörde på radiosporten när SSK gjorde 0-2, och sen står det 1-1 när man knäpper på teven.
Men såvitt jag vet så målade tydligen Gretzky och SSK hann ta ledningen i samma byte, eftersom det låg en avvaktande videokoll på Gretzkys skott.
Isf helt enligt reglementet, som jag ser det.
Eller hade man först kollat Gretzkys skott och konstaterat att det INTE var mål för att därefter titta på hans skott ytterligare en gång i samband med kollen på deras ledningsmål?
Isf låter det mysko....
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
henke1: Ehh, kanske ska vi ligga lite lågt tills vi vet vad som hänt. Är det armbrott så möjligen 7 matchen i finalen;-)
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
Huge: Nej, dom videokollade och dömde mål, då protesterade SSK och bad dom kolla igen, med samma resultat!
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
rafalski: Av tevebilderna att döma så ser det ut som en lårkaka och isf kan vi nog pusta ut.
Bara att hålla tummarna...
Bara att hålla tummarna...
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
sylf: ???
Man kollade alltså först 2 gånger och såg inget mål.
Men såg målet först när man skulle kolla SSK:s ledningsmål?
Stämmer det?
Man kollade alltså först 2 gånger och såg inget mål.
Men såg målet först när man skulle kolla SSK:s ledningsmål?
Stämmer det?
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
Huge: Jag tror det är armen, det är den han stöder och håller sig i när han går ut. Han går dessutom utan problem.
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
sylf: Ajfan. Fattas bara att vår viktigaste spelare blir skadad lagom till slutspelet.
Makalöst isf....
Makalöst isf....
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
Huge: Nej, man såg målet direkt, men spelet blåstes inte av förrän SSK gjorde mål.
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
Huge: det sorgligaste isåfall hade ju varit att det här troligen är dackes sista match isåfall :(
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
Huge:
Enligt matchbloggen på gd.se så sa videodomaren att det var tydligt mål vid första kollen, den andra kollen gjordes för att bestämma exakt tid för målet.
Enligt matchbloggen på gd.se så sa videodomaren att det var tydligt mål vid första kollen, den andra kollen gjordes för att bestämma exakt tid för målet.
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
Huge: Med Dacke borta, Greiss i mål och den här formen råder det ingen som helst tvekan om att vi blir vald först!!
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
sylf: Men isf förstår jag inte protesterna och undringarna?
Gretzky målar fast alla tror att det INTE är mål.
Innan spelet blåses av hinner SSK måla korrekt och sen kollar man Gretzkys skott och ser att det är mål.
SSK:s mål annulleras helt korrekt och klockan vrids tillbaka till tiden för Gretzkys kvitteringsmål.
Vari ligger problemet? :-)
Gretzky målar fast alla tror att det INTE är mål.
Innan spelet blåses av hinner SSK måla korrekt och sen kollar man Gretzkys skott och ser att det är mål.
SSK:s mål annulleras helt korrekt och klockan vrids tillbaka till tiden för Gretzkys kvitteringsmål.
Vari ligger problemet? :-)
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
tompap71: Ja, det låter isf som en trolig förklaring.
Tiden för Gretzkys kvittering måste ju fastställas på ett säkert sätt, men borde man isf inte ha sett tidenpunkten för Gretzkys mål redan vid den första kollen?
Mystiken tätnar ännu mer... :-)
Tiden för Gretzkys kvittering måste ju fastställas på ett säkert sätt, men borde man isf inte ha sett tidenpunkten för Gretzkys mål redan vid den första kollen?
Mystiken tätnar ännu mer... :-)
« Föregående · 1355076 · Nästa »