Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
« Föregående · 1355189 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
Huge: I Canal+ studion sa dom att den andra kollen kom på begäran av SSK, men det är väl skit samma egentligen.
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
sylf: Blev förvånad redan när jag såg LJ komma till start idag.
Han skulle väl inte spela av säkerhetskäl pga nån ljumskkänning.
Bara att hoppas att han klivar av just pga nämnda säkerhetsskäl.
Men med vårt sedvanliga flyt så är säkert både Dackell och LJ borta.
Rysare i Timrå nu.
Videokoll på ett skott som tros ha gått igenom nätet och det syns nu på reprisen att det är mål.
Timrå kvitterar med 9 sek kvar av ordinarie tid... :-)
Han skulle väl inte spela av säkerhetskäl pga nån ljumskkänning.
Bara att hoppas att han klivar av just pga nämnda säkerhetsskäl.
Men med vårt sedvanliga flyt så är säkert både Dackell och LJ borta.
Rysare i Timrå nu.
Videokoll på ett skott som tros ha gått igenom nätet och det syns nu på reprisen att det är mål.
Timrå kvitterar med 9 sek kvar av ordinarie tid... :-)
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
Huge: Dacke på sjukhus och röntgar handkeden. LJ fick en puck i ansiktet
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
dreamland: Lämna WO i resten av matcherna nu. Fortsätter det i den här takten så har vi inget lag att ställa upp med i slutspelet.
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
MarcusElving: Den högst älskade Matte Karlsson avgör i Timrå på OT.
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
sylf: Får vi med oss nästa utvisning tro?
Skönt att Rooney gör mål iaf ;-)
Skönt att Rooney gör mål iaf ;-)
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
Bissett19: Man vad fan är det här?
Det här måste vara en match från helvetet!
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
Macahan: Ja, det där är ett matchstraff, men det blir väl inte ens en tvåa.
Men jävlar om du puttar på nån!!
Men jävlar om du puttar på nån!!
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
Bissett19: Var det en solklar bentackling eller?
Jag önskar att denna match inte spelats, inga poäng i världen är värda denna spelarslakt.
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
Finns det nån rättvisa nu så gör vi 2 snabba och skickar ner SSK i kvalserien...
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
Macahan: Samma dag som islossningen i Ljusnan. ;-)<
8/3
8/3
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
Hoppas Brynäs tjänade lite extra på kioskförsäljningen innan övertiden :)
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
Hur det går i den här matchen känns nästan ointressant, allt jag tänker på är hur det är med Lasse, Dacke och Basse??
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
MarcusElving: Säkert ingen fara med Lasse, däremot Dacke och Basse, det såg INTE bra ut!
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
Macahan: Alltså vad är detta? Det här kan BARA hända brynäs med alla dessa JÄVLA skador Khana, Norda, Järnkrok, Dackell, Lauritzen, LJ dom fyra sistnämda i en och samma jävla match!
Helt jävla patetiskt sjukt oflyt faaaaaaaaaaaaaan!
Helt jävla patetiskt sjukt oflyt faaaaaaaaaaaaaan!
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
sylf: Nä, det här kan bli en Pyrrhusseger utan dess like.
Både Dackell och Gretzky borta ur slutspelet som det känns.
Dags att bumpa Silly Seasontråden redan nu... :-/
Både Dackell och Gretzky borta ur slutspelet som det känns.
Dags att bumpa Silly Seasontråden redan nu... :-/
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
Bissett19: Vad är det med Järnkrok då? Det har jag missat, konstigt nog..
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
Totte: Jaså, det är armbrott??
Då tror jag att detta var Dackells sista hockeymatch faktiskt.
Otroligt tråkigt..
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 1/3-11
MarcusElving: Han klev av redan i första. Till å med kommentatorn har missat det!
« Föregående · 1355189 · Nästa »