Brynäs IF-Timrå IK
« Föregående · 459048 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Gusten: Inget tredje mål tack.
Är ju den svåraste ledningen att spela med, enligt experterna.... :-)
Är ju den svåraste ledningen att spela med, enligt experterna.... :-)
Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Vore skönt att slippa sitta på nålar sista fem för en gång skull...sätt trean nu!
Sv: Brynäs IF-Timrå IK
rafalski: Varför ska dom ha en webradio när den inte funkar?? Boklöv är ju rena drömmen.
Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Bissett19: Nu kör vi, knyt ihop säcken nu Brynäs, har längtat så länge efter en hemmaseger mot Timrå!!!
Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: Inte efter 21.15 då kan vi vara före både SSK och HV i ett dygn iaf!!
Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: Enligt Wahlman på radion så är Timrå bleka 5-5 skapar bara chanser i PP,men jag har aldrig litat på Wahlman,han sa just "Jumbolaget Brynäs"!!WAHLMAN KOM IN I MATCHEN!!
Sv: Brynäs IF-Timrå IK
sylf: Nu får dom lov att hålla sig från utvbåset i 3:e, Timrå missar inte allför många PP!!!
Sv: Brynäs IF-Timrå IK
sylf: Att lyssna på webbradion kan jämföras med att höra på en intervju med Boklöv.
Sv: Brynäs IF-Timrå IK
prosten: Gött!! Nu är det bara att köra på i 3:e, inget bevakande för det kommer att straffa sig!!
Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: Nu kommer Timrå att tokrusa i tredje, gäller att inte bli stillastående utan spela Kyrö-smart, tätt defensiv och snabba kontringar så kommer vi lämna det absoluta bottenträsket ikväll.
Sv: Brynäs IF-Timrå IK
prosten: BP nu,men det är väl en halvtimme sen,om man ska lyssna på webradion.
Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: Vad håller ni på med, jag har ju röstat på alternativet med de blå pillren ?!
« Föregående · 459048 · Nästa »