Brynäs IF-Timrå IK
« Föregående · 459113 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF-Timrå IK
sylf: Klaga inte på domarn nu när ni vinner med 3-0. Det kan säkert bero på att BIF spelat mycket i egen zon att ni fått så många utvisningar. Grattis till segern!
Sv: Brynäs IF-Timrå IK
rafalski: swehockey verkar ha noll koll:
56.58 3 - 0 EQ Brynäs 14. TIMONEN, Kimmo
(36. LIND, Mikael)
55.32 GK out Brynäs 1. HOLMQVIST, Johan
Brynäs som tog ut Honken??
56.58 3 - 0 EQ Brynäs 14. TIMONEN, Kimmo
(36. LIND, Mikael)
55.32 GK out Brynäs 1. HOLMQVIST, Johan
Brynäs som tog ut Honken??
Sv: Brynäs IF-Timrå IK
sylf: Rigtigt, riktigt starkt, nu måste man beställa hem matchen mot FBK på torsdag.
Sv: Brynäs IF-Timrå IK
rafalski: Ja,det här var riktigt starkt.Verkar som om det är lättare att spela mot dom lag som man inte förväntas vinna över.Kanonhärlig seger!
Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: Smolk i glädjebägaren.DIF ser ut att vinna!! Vad har Foppa och Salo pysslat med i natt?
Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues:
Det var då väldigt vad du hakat upp dig på denna förväntade kvartsfinal??:-)))
Det var då väldigt vad du hakat upp dig på denna förväntade kvartsfinal??:-)))
Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: Bara att gratulera till segern! Inget snack om saken vad det verkade. Viktiga pinnar till Gävle!!
Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Starkt att vinna mot Timrå + Domare.....Fy fan för domare som ska favorisera.
MoDo Torsk HaHa fy fan va skönt,Detta överskattade skit gäng som media gulli gullar med
MoDo Torsk HaHa fy fan va skönt,Detta överskattade skit gäng som media gulli gullar med
Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Dream Team: Nu ska det för en gångs skull bli jävligt kul att titta på Hockeykväll :-)))
Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: japp hoppas som visar ngt från matchen bara....har ju inte varit bortskämda med brynäs på hockeykväll direkt
Sv: Brynäs IF-Timrå IK
sylf:
En riktigt trevlig formkurva: 1 p mot Södertälje, 2 p mot Malmö och nu 3 p mot Timrå. Med en enkel huvudräkning konstaterar jag att nu blir det 4 p mot Färjestad på torsdag.
En riktigt trevlig formkurva: 1 p mot Södertälje, 2 p mot Malmö och nu 3 p mot Timrå. Med en enkel huvudräkning konstaterar jag att nu blir det 4 p mot Färjestad på torsdag.
Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Petra: Tack. Missa nu inte Hockeykväll - förutom 20 minuter Djurgården borde det bli några sekunder finfint spel i Gavlerinken.
Sv: Brynäs IF-Timrå IK
westerlind:
Ja jag ska se om jag hinner med att se Brynäs-Timrå,när dom drar förbi Tv-skärmen :-))))
Ja jag ska se om jag hinner med att se Brynäs-Timrå,när dom drar förbi Tv-skärmen :-))))
Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: Grattis till en viktig seger. Som vanligt skippar man hockeykväll när Timrå förlorar. När de dessutom inte klarar av att göra mål finns det ingen som helst anledning för en medgångssupporter som jag att titta. ;-)
Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Tycker mig se sex små figurer på den vackra vyn från Nolby ovan. Är det Brynäs förstauppställning som blivit så bortfintade att det inte ens hittade till korvkiosken? Ja, inte idag då, men i en tidigare match?
Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Jesus:
Brynäs är inte vad jag ser framför mig när jag tänker på frmagång...
Däremot taskig ekonomi, dåligt publiksnitt... :-p
Brynäs är inte vad jag ser framför mig när jag tänker på frmagång...
Däremot taskig ekonomi, dåligt publiksnitt... :-p
Sv: Brynäs IF-Timrå IK
sylf:Rönnmark var så jävla skitdålig att det inte finns att jämföra med. Om det fanns någon domarkontrollant i Gavlerinken så tror jag han/hon skämdes över hyvuddomaren.Sä här bedrövligt får inte en matchfunktionär bete sig på så hög nivå.
Sv: Brynäs IF-Timrå IK
mike66: Är Timrå verkligen ett hockey lag eller är det hockey bockey dom håller på med?
Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Credit till den av er som roat sig med BIF-TIK-bannern.
Roligt!
Grattis förresten.
Roligt!
Grattis förresten.
Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: Du trodde det skulle bli 8-0 till timrå....
Hur kan man tro något sånt om sitt lag ? :D
3-0
Hur kan man tro något sånt om sitt lag ? :D
3-0
Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Så här långt upp i tabellen har vi väl inte varit sen midsommar -68
1.Frölunda 20 15 1 4 72-36 46
2.Timrå 21 15 1 5 65-44 44
3.Linköping 22 14 1 7 63-47 43
4.Modo 21 9 3 9 63-57 31
5.Mora 20 10 2 8 64-61 31
6.Färjestad 20 9 3 8 44-46 30
7.Djurgården 21 10 1 10 49-56 29
8.Luleå 22 8 0 14 64-73 25
9.Brynäs 21 7 3 11 56-66 24
10.HV 71 20 7 1 12 50-68 24
11.Södertälje 20 7 1 12 46-56 21
12.Malmö 20 4 1 15 44-70 15
1.Frölunda 20 15 1 4 72-36 46
2.Timrå 21 15 1 5 65-44 44
3.Linköping 22 14 1 7 63-47 43
4.Modo 21 9 3 9 63-57 31
5.Mora 20 10 2 8 64-61 31
6.Färjestad 20 9 3 8 44-46 30
7.Djurgården 21 10 1 10 49-56 29
8.Luleå 22 8 0 14 64-73 25
9.Brynäs 21 7 3 11 56-66 24
10.HV 71 20 7 1 12 50-68 24
11.Södertälje 20 7 1 12 46-56 21
12.Malmö 20 4 1 15 44-70 15
Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Tjena alla Brynäsare och grattis. Jag såg på Bosse-bildoktorn för ett bra tag sedan. Där visade dom upp stylade Zambonisar. Men det såg ju ut som dom låtit frugan styla dom. Kan inte ni Brynäsare ta och
visa hur riktiga ismän stylar en ismaskin?
visa hur riktiga ismän stylar en ismaskin?
Sv: Brynäs IF-Timrå IK
ISMANNEN: Nu har man smält intrycken från igår, man kan väl såga att Timrå verkar ha gått på myten om sig själva. Kenta (Lenin?) klarade inte heller av att varken inspirera sina egna mannar till annat än tufft spel, eller var det frustrationen som kom av att man inte redan efter fem minuter ledde med 5-0? Det var skönt och se Timrå fastna i Brynäs defensiv gång på gång. Höga tallar faller hårdast...
Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Hong Kong: Sedan Björklöven och AIK åkte ur brukar vi varje sommar leda serien; dvs när lagen ställs upp alfabetiskt efter noll spelade matcher!
Honkens senaste nolla i en tävlingsmatch för Brynäs innan i gårkväll:
I den sista match som spelades i Rosenlundshallen. 22 mars 2000.
Honkens senaste nolla i en elitseriematch för Brynäs innan i gårkväll:
Brynäs näst sista match i Rocklundahallen och den sista bortamatchen förra millenniet. 9 december 1999.
Honkens senaste nolla i en elitseriematch för Brynäs i Gavlerinken innan i gårkväll:
AIK 2 december 1999.
O jävlar vad bra vi var på den tiden. Jag har nästan glömt bort hur bra vi var då...
Hong Kong funderar inte på att döpa om sig till Honken Konken? :-) ?
Honkens senaste nolla i en tävlingsmatch för Brynäs innan i gårkväll:
I den sista match som spelades i Rosenlundshallen. 22 mars 2000.
Honkens senaste nolla i en elitseriematch för Brynäs innan i gårkväll:
Brynäs näst sista match i Rocklundahallen och den sista bortamatchen förra millenniet. 9 december 1999.
Honkens senaste nolla i en elitseriematch för Brynäs i Gavlerinken innan i gårkväll:
AIK 2 december 1999.
O jävlar vad bra vi var på den tiden. Jag har nästan glömt bort hur bra vi var då...
Hong Kong funderar inte på att döpa om sig till Honken Konken? :-) ?
Sv: Brynäs IF-Timrå IK
westerlind: Det är falsk matematik! Eller "fuzzy numbers" som George W. Bush kallar det. Enda chansen till fyra poäng är om man lyckas vinna under ordinarie tid och sedan även lyckas gripa den som i folkmun kallas bonuspoängen.
westerlind: Sätt någon siffra framför namnet och känn dig som en riktig brynäsare! :-)
westerlind: Sätt någon siffra framför namnet och känn dig som en riktig brynäsare! :-)
Sv: Brynäs IF-Timrå IK
westerlind: Sex poäng på tre matcher? Det var väl på Tord Lundströms tid. Med tvåpoängssystem...
Nä, veckan innan uppehållet. Tre mot Link_ping, noll mot VF och tre mot Mina Ollon Doftar Ostron.
Nä, veckan innan uppehållet. Tre mot Link_ping, noll mot VF och tre mot Mina Ollon Doftar Ostron.
Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Hahaha, vy över Nolby. Dom där två älgarna vid skogsbrynet, är det Rodrigues och westerlind?
Grattis förresten till segern igår, det unnar jag er stackare i dessa svarta Brynästider. Ni måste ju få vinna nångång även ni Brynäsare.
Grattis förresten till segern igår, det unnar jag er stackare i dessa svarta Brynästider. Ni måste ju få vinna nångång även ni Brynäsare.
Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Patrik321: Har aldrig skrivit att timrå skulle vinna med 8-0, jag tippade 4-2 seger till Brynäs, kom in i matchen nu grabben!!!
« Föregående · 459113 · Nästa »