Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
« Föregående · 1559671 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
sylf: Grym tavla av Honken, men om forwards skulle ha gjort sitt jobb så hade det varit 5-2 vid det här laget.
+ 1
Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
glöm nu inte att vi möter ett av elitseriens sämsta motstånd.. Men det släpper nog i tredje, så vi kan ösa in 7-8baljor och börja klättra.
+ 1
Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
Det målet ska Honken inte släppa...Aldrig någonsin!!!! Vad fan är det med karln?
Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
Är det inte lite anmärkningsvärt att Jacobsson fortfarande saknar namn på sin tröja??
Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
Steenm: Förvånande att vi kan bli så tillbakatryckta av seriens sämsta offensiva lag...
+ 2
Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
Sjukt oeffektivt PP-spel ikväll. Visst, vi lirar väldigt bra, men vad hjälper det!? 2-2 lurar bakom hörnet snart...
Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
Huge: Vi låter ju Timrå checka fast oss hårt i egen zon gång på gång. Vi kan inte klaga på domarna i alla fall. Nytt PP nu. Smäll in trean tack!!!!
Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
sylf: Ja, bara målet som saknades.
Kanonpass av Lindholm men Lundström läser bra och är redan där när Gretzky ska måla.
Kanonpass av Lindholm men Lundström läser bra och är redan där när Gretzky ska måla.
Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
#16 klappar med klubban i isen på värsta NHL vis, när han får öppet mål läget serverat så ligger han på rygg redan..
Lindholms vänstra strumpa är lika talangfull...
Lindholms vänstra strumpa är lika talangfull...
+ 1
Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
Undrar när grabbarna ska börja att köra 100%, Sundqvist lovade ju det ;-)
Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
foppa78: Bra att vi skjuter en hel del skott, och verkar spelare enklare i PP.
PP nu, och dags för Gunde?
Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
bradberry: Fyfan va enkelt det är att få fast puckajäveln i våran zon!
Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
Zappaholic: 2-1 till Modo nu, mycket bra!!!
Kommentatorn: "Passningen når inte fram till Wennerström"
Stig Wennerström?
Lever den gamle storspionen? :-)
Kommentatorn: "Passningen når inte fram till Wennerström"
Stig Wennerström?
Lever den gamle storspionen? :-)
Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
DavyDjoos: han fick en hård tackling. Han kom inte in med laget till andra perioden.
Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
foppa78: har ju också sett det i media , men inget är ju bekräftat ,,
Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
Peja: Ajaj, låter inte bra om det stämmer. Bra period med hög intensitet från båda håll. Såg inte 0-1, men starkt att komma igen efter den kallduschen.
Kul att Lindgren får en assist, han ser överlag intressant och mkt lovande ut.
Klok och bra blick för spelet.
Kul att se Djoos ta en liten fight med Boyce-Rotevall, junisen börjar växa in i ES-kostymen på allvar.
Kommentatorn helt under isen, har inte haft många rätt i sina iakttagelser.
Positivt i övrigt: HV gör två snabba mot AIK i slutet av första.
Nu är det bara Modo som ska göra sin plikt, känns iaf lite lugnare vi kan öka avståndet neråt.
Kul att Lindgren får en assist, han ser överlag intressant och mkt lovande ut.
Klok och bra blick för spelet.
Kul att se Djoos ta en liten fight med Boyce-Rotevall, junisen börjar växa in i ES-kostymen på allvar.
Kommentatorn helt under isen, har inte haft många rätt i sina iakttagelser.
Positivt i övrigt: HV gör två snabba mot AIK i slutet av första.
Nu är det bara Modo som ska göra sin plikt, känns iaf lite lugnare vi kan öka avståndet neråt.
Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
Zappaholic: å det vet du?? har ju blivit tvärtyst ang Tommys förlägning av kontraktet , och med sunklöv vid rodret så vet man ju aldrig vad som sker ,
+ 1
Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
BRYNÄS4EVER NR1: Nä, han går inte till Brynäs!
2-0 till HiV. Mycket bra!!!!
Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
foppa78:Ser på cmore hockey nu , där snackar dom med A.Forsberg ang vilket lag han ska gå till , Då det har blivit tyst om TJ förlägning av kontraktet , börjar jag spekulera , ska han gå till Brynäs ????
« Föregående · 1559671 · Nästa »
rafalski:
Det är så sanslöst jävla dåligt att släppa in den pucken. Det får bara inte hända. Fan vad dåligt jävla honk.