Brynäs IF-TPS
106950 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF-TPS
Bright: Jävlar anaRAMa vad bra han är vi hoppas det håller hela vägen till SM-Guldet!!OK lång väg o vandra men inget är omöjligt!!
Sv: Brynäs IF-TPS
Fredde G: Stämmer in i kören. Kanonbra jobbat från brynas.se!
Man får som sagt vara hyfsat nöjda med nyförvärven än så länge. Tommi Miettinen blev vald till bästa forward under MästarCupen och Ram till turneringens bästa spelare under Electro Oil Trophy. Dessutom leder Anger den interna poängligan med 16 poäng (9+7). Väntar bara på Vello att glänsa mot HV nu. :)
Man får som sagt vara hyfsat nöjda med nyförvärven än så länge. Tommi Miettinen blev vald till bästa forward under MästarCupen och Ram till turneringens bästa spelare under Electro Oil Trophy. Dessutom leder Anger den interna poängligan med 16 poäng (9+7). Väntar bara på Vello att glänsa mot HV nu. :)
Sv: Brynäs IF-TPS
Hoppas att målrapporteringen var till belåtenhet. Nästa match är mot Hv 71 i Sala den 10/9. Om gud vill och telefonledningarna håller kör vi liverapportering från hallen då.
Sv: Brynäs IF-TPS
70 Rodrigues: Det var ju i den här tredje, fjärde (för att inte säga femte!) matchen på kort tid som Melin alltid började klaga på försäsongsplaneringen, när laget mattades undan för undan och vek ner sig. Nu växer man för varje match! Slut! Ram turneringens bäste spelare!
Sv: Brynäs IF-TPS
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!
Brynäs vann!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Brynäs vann!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sv: Brynäs IF-TPS
Jo tack! dom har tappat en o annan ledning i sina dar, men vilket lag har inte det? :) Tror det ordnar sej de här!
Sv: Brynäs IF-TPS
70 Rodrigues: Men nu verkar det ändå som om Brynäs håller bättre än de flesta. Femte matchen på sex dagar, och det är inte Brynäs som mattas i tabellen i stenhård matchning. Imponerande!
Sv: Brynäs IF-TPS
70 Rodrigues: Nej, tapp finns det många exempel på. Själv minns jag bäst fjärde kvarten mot Malmö '01. Gud var bra det spelades i andra, jag bara stod och njöt. Var säker på en femte match, men ack vad jag bedrog mig... Fast det var då det, nu jäklar får grabbarna se till att orka alla sextio.
Sv: Brynäs IF-TPS
passbie: Kan inte tänka mig att dom förlorar det här! Fast med Brynäs så vet man ju aldrig, det är som micke skriver, Brynäs är världsbäst på att tappa ledningar i slutronden.
Sv: Brynäs IF-TPS
Vi har mött några av Europas bättre klubblag: en förlust (på straffar), 22-10 i målskillnad. Tänk när vi kör med bästa laget!
Sv: Brynäs IF-TPS
micke skrev:
"Stridh: Bolibompasignaturen ekar väl förresten redan i G-rinken? Varenda gång dom ska lotta ut "lyckostolen" på familjeläktaren "
Kanske Ung och Kåt med Ebba Grön då, om man inte gillar dagispop...
"Stridh: Bolibompasignaturen ekar väl förresten redan i G-rinken? Varenda gång dom ska lotta ut "lyckostolen" på familjeläktaren "
Kanske Ung och Kåt med Ebba Grön då, om man inte gillar dagispop...
Sv: Brynäs IF-TPS
Fy fasen Bruynäs, håll ihop nu. Detta får vi bara inte tappa... Visst är det lugnt, va? *söker bekräftelse* :)
Sv: Brynäs IF-TPS
Vet nån om Brynäs vinner några prispengar???jag förutsätter att dem inte tappar detta!!!!
Sv: Brynäs IF-TPS
Visst kom vi tvåa i Lugano förra året? Sedan var det slut på det roliga. Mer visst är det väl som så att historien sällan upprepar sig, eller..? :)
Sv: Brynäs IF-TPS
Ser rätt så bra ut va???4-0 på TPS, det är ju grymt!!Hoppas Esko inte lagt in formen för tidigt bara!!Oerhört kul med "Bompakedjan" !!!
Sv: Brynäs IF-TPS
"Jamie Ram står i vägen" Hoppas vi får läsa det ofta i vinter. Ram gör inga tavlor.
Sv: Brynäs IF-TPS
Sanslöst, jag menar TPS är inget dåligt lag direkt.....
Tog Esko med sig finska skidlandslagets läkare ?
Tog Esko med sig finska skidlandslagets läkare ?
Sv: Brynäs IF-TPS
Stridh: Bolibompasignaturen ekar väl förresten redan i G-rinken? Varenda gång dom ska lotta ut "lyckostolen" på familjeläktaren.
Sv: Brynäs IF-TPS
Jag fattar inte hur bra det går just nu... Längtan är stor efter att det ska bli den 23:e. Det är åtminstone rätt månad vi är i nu...
Sund att det inte gick så bra för Djurgården :/
Bättre lyckats nästa gång.
Men Djurgården är ett starckt lag som inte ger upp ska ni veta, även om de kan spela jätte dåligt ibland.
www.difhockey.se