Brynäs IF-TPS
« Föregående · 106722 Till forumet
Sv: Brynäs IF-TPS
70 Rodrigues: Det var ju i den här tredje, fjärde (för att inte säga femte!) matchen på kort tid som Melin alltid började klaga på försäsongsplaneringen, när laget mattades undan för undan och vek ner sig. Nu växer man för varje match! Slut! Ram turneringens bäste spelare!
Sv: Brynäs IF-TPS
Hoppas att målrapporteringen var till belåtenhet. Nästa match är mot Hv 71 i Sala den 10/9. Om gud vill och telefonledningarna håller kör vi liverapportering från hallen då.
Sv: Brynäs IF-TPS
Fredde G: Stämmer in i kören. Kanonbra jobbat från brynas.se!
Man får som sagt vara hyfsat nöjda med nyförvärven än så länge. Tommi Miettinen blev vald till bästa forward under MästarCupen och Ram till turneringens bästa spelare under Electro Oil Trophy. Dessutom leder Anger den interna poängligan med 16 poäng (9+7). Väntar bara på Vello att glänsa mot HV nu. :)
Man får som sagt vara hyfsat nöjda med nyförvärven än så länge. Tommi Miettinen blev vald till bästa forward under MästarCupen och Ram till turneringens bästa spelare under Electro Oil Trophy. Dessutom leder Anger den interna poängligan med 16 poäng (9+7). Väntar bara på Vello att glänsa mot HV nu. :)
Sv: Brynäs IF-TPS
Bright: Jävlar anaRAMa vad bra han är vi hoppas det håller hela vägen till SM-Guldet!!OK lång väg o vandra men inget är omöjligt!!
« Föregående · 106722