Brynäs IF - Växjö Lakers 23/1-16
« Föregående · 1721781 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 23/1-16
Fan vad chanser vi skapar nu..Vi är ju inte dåliga. Men sluta skjut rakt på täckande spelare tack
+ 1
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 23/1-16
Såja, då var den här matchen körd. Svårare att skapa målchanser i andra.
+ 2
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 23/1-16
Zappaholic: Ja o det verkar ju ska fortsätta, för någon värvning verkar ju inte vara aktuell😠
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 23/1-16
Hur jävla dåliga behöver 11, 20, 7 & 20 vara för att dom ska bänkas?
För kom game set match med...
För kom game set match med...
+ 1
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 23/1-16
Allvarligt talat nu. Mathias Porseland har inte ett rätt. Löneavdrag.
+ 3
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 23/1-16
bifhjärta: Det finns väldigt få klasspelare i svarta laget. Det händer ingenting när man kommer ini anfallszon
+ 3
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 23/1-16
70 Rodrigues: Börjar märkas att vi matchar spelare hårt pga alla skador.
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 23/1-16
Som det där lilla passet Porse skickade genom en vxöspelare och ut i mittzon. . .till ingen. Vad gör karln där??
+ 5
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 23/1-16
Brynäsgubbe: Finns andra saker som upprepas här till leda. Har inte sett dig stå på moralpolisens barrikader och hojta. Jag skämtar om vad jag känner för. Scrolla förbi istället.
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 23/1-16
{5583}: Håller med Blomqvist som skäller ut Porseland. Måste skjuta snabbare där. Trögtänkt.
+ 4
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 23/1-16
Zappaholic: "Skämtet" har körts ner i marken så hårt att det snart dyker upp i Kina.
Beating a dead horse...
Beating a dead horse...
+ 1
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 23/1-16
Zappaholic: Tror tyvärr att du har rätt. Äckligt ineffektivt😠😠😠
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 23/1-16
Klass slår kamp. Växsjö, tyngre, skickligare och intelligentare
3-1 snart
3-1 snart
+ 1
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 23/1-16
rafalski: Har en känsla av att den här matchen rinner oss ur händerna. Hade vi varit lika effektiva som Växjö hade det stått 4-2 till oss.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 23/1-16
Trött på dessa backmisstag nu. Sundqvist, Porseland, Zanetti... Ta ansvar med puck
+ 1
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 23/1-16
Brynäsgubbe: Vad ska jag lägga ner? Ett skämt som inte du tycks uppskatta? Skärp dig.
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 23/1-16
riggen: Alla har varit bra förutom #20 #8 och #7 inga nyheter att dom är iskalla!!
+ 1
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 23/1-16
riggen: Man ser verkligen att han har mycket hockey i sig, hoppas verkligen det släpper mycket snart i målprotokollet också.
+ 2
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 23/1-16
Zappaholic: Är faktiskt förvånad över att Wolmer inte ringde på målet😂😂😂😂
+ 6
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 23/1-16
Skönt med kvittering! Såg precis ut som hans mål mot Djurgården! 😆
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 23/1-16
Brynäsgubbe: Ett lag på banan och det fick ett mål i baken. Växjö ca ett mån-lör 30 pp innan detta. Självklart blev det mål. Självklart!!
Viktigt, Skått!!!
Viktigt, Skått!!!
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 23/1-16
smallround: Syns att han har kvalitéer, löjligt säker puckhantering lika Johnsson.
Skönt å se 4e linan idag!
Skönt å se 4e linan idag!
+ 2
« Föregående · 1721781 · Nästa »