Brynäs IF - Växjö Lakers 23/1-16
« Föregående · 1721781 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 23/1-16
rafalski: nu skall du inte vara sådan. Vi är ett starkare lag utan Salmela och Rödin påstås det ju.
Skämt åsido, utan spets förlorar vi majoriteten av matcherna, så pass tajt är det mellan lagen i SHL.
Skämt åsido, utan spets förlorar vi majoriteten av matcherna, så pass tajt är det mellan lagen i SHL.
+ 4
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 23/1-16
Såg sista fem. De är otroligt avslagna och Brynäs sätter sig själva i svåra situationer längs sargarna i uppspelen. Höstens spel finns ingenstans och spelarnas frustration lyser.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 23/1-16
Brynäsgubbe: Det märks att flera av de spelskickliga backarna är skadade. De saknas verkligen i uppspelsfasen.
+ 2
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 23/1-16
{2064}: Ja, målskyttet var ju på dekis redan innan Rödin blev skadad. Brynäs har 4 brunkarfemmor som kämpar och sliter. Tyvärr vinner man ganska få matcher om man bara lyckas göra ett mål framåt. Brynäs förfall kommer absolut inte som någon överraskning.
+ 4
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 23/1-16
munkas: Avsaknaden av klasspelare är markant. Det händer ingenting när man kommer in i anfallszon. Tyvärr kommer man nog att falla i tabellen som ett blysänke
+ 4
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 23/1-16
Laget har gett upp ! Syns tydligt på kroppsspråket!
Vi är illa ute nu.
Fast BZ hävdar förstås att nån ska lyfta sig 😀
Dessutom är det väl tämligen säkerställt att Salmela INTE är tillbaka efter feb uppehållet. Då skulle han ha kastr gipset vilket han inte gjort. Man får plussa 1 månad t Brynäs skdebesömningar- tyvärr
Vi är illa ute nu.
Fast BZ hävdar förstås att nån ska lyfta sig 😀
Dessutom är det väl tämligen säkerställt att Salmela INTE är tillbaka efter feb uppehållet. Då skulle han ha kastr gipset vilket han inte gjort. Man får plussa 1 månad t Brynäs skdebesömningar- tyvärr
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 23/1-16
Tycker vi gör en hyfsad insats men som andra även påpekar,hyfsat duger inte om man saknar spets. Killarna sliter och jobbar på men just nu är avsaknaden av skills ganska markant.
Har för övrigt sett mål som Växjös andra dömas bort den här säsongen. Kanske om vi spelat i Dif-tröjor.
Har för övrigt sett mål som Växjös andra dömas bort den här säsongen. Kanske om vi spelat i Dif-tröjor.
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 23/1-16
Jaken: Ja, det är nog inte alldeles givet att vi får tillbaka Salmela mer i spel.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 23/1-16
90% av Bifs lag gliiiider in i närkamperna, Noll känsla från guldkalven 20.
Slänger in in backhand puck mot mål som sätter laget i skiten igen.
VHL går på 75% nu och spelar ändå ut oss...
Slänger in in backhand puck mot mål som sätter laget i skiten igen.
VHL går på 75% nu och spelar ändå ut oss...
+ 1
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 23/1-16
Lindström: De går säkerligen på 75 %...du kan omöjligen deltagit i någon lagidrott, inte ens på idrottslektionerna i grundskolan.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 23/1-16
Är vi så beroende av två-tre spelares frånvaro är vi väl inget annat än det bottenlag nästan alla ville ha oss till inför säsongen.
+ 2
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 23/1-16
rafalski: Mm, känns som att Carlsson kan utvecklas till en högklassig tvåvägsback inom en relativt snar framtid.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 23/1-16
ellis: Jag tror många lag är beroende av sina kanske tre bästa spelare. Plocka bort dem ur varje SHL-lag så kommer det påverka ganska mycket.
+ 3
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 23/1-16
rafalski: tOtroligt KHL med Carlsson. Visst är det skit med skadorna men här har vi ju Porselands ersättare nästan gratis, utan skadorna kanske han gått oss förbi.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 23/1-16
Tydligt att det finns ingen spelare i det här laget som kan ta tag i det hela och förändra en matchbild till Brynäs förde. Ytterst bekymmersamt!
+ 1
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 23/1-16
Äckliga jävla Växjö har alltså INGENTING och förstör matchen när som helst ändå. Så satans jävla frustrerande
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 23/1-16
rafalski: Verkligen, inte bra av Ersson men den pucken måste ju Starkbaum ta...
+ 3
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 23/1-16
Orkar inte... De behöver inte kämpa nånting för sina jävla mål.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 23/1-16
Brynäs teasar lite men i slutändan har vi sumpat denna match genom slarv.
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 23/1-16
bifhjärta: haha, skönt att vi kan göra lite mål i alla fall. Tyvärr har vi bjudit på 2...en pinne kanske inte är omöjligt??
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 23/1-16
rafalski: bra att Bulan vaskar om men då kan man inte låta Ersson spela. Jagar man kvittering måste vi gå ner på manskap.
+ 2
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 23/1-16
Växjö tyvärr det bättre laget i den här matchen men snacka om att Starkbaum inte steppar upp när laget behöver honom som mest. Med Markström eller en annan mv av samma kaliber hade det här blivit en väldigt jämn match.
+ 1
« Föregående · 1721781 · Nästa »