Brynäs IF - Växjö Lakers 23/1-16
« Föregående · 1721796 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 23/1-16
Laget har gett upp ! Syns tydligt på kroppsspråket!
Vi är illa ute nu.
Fast BZ hävdar förstås att nån ska lyfta sig 😀
Dessutom är det väl tämligen säkerställt att Salmela INTE är tillbaka efter feb uppehållet. Då skulle han ha kastr gipset vilket han inte gjort. Man får plussa 1 månad t Brynäs skdebesömningar- tyvärr
Vi är illa ute nu.
Fast BZ hävdar förstås att nån ska lyfta sig 😀
Dessutom är det väl tämligen säkerställt att Salmela INTE är tillbaka efter feb uppehållet. Då skulle han ha kastr gipset vilket han inte gjort. Man får plussa 1 månad t Brynäs skdebesömningar- tyvärr
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 23/1-16
Tycker vi gör en hyfsad insats men som andra även påpekar,hyfsat duger inte om man saknar spets. Killarna sliter och jobbar på men just nu är avsaknaden av skills ganska markant.
Har för övrigt sett mål som Växjös andra dömas bort den här säsongen. Kanske om vi spelat i Dif-tröjor.
Har för övrigt sett mål som Växjös andra dömas bort den här säsongen. Kanske om vi spelat i Dif-tröjor.
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 23/1-16
Jaken: Ja, det är nog inte alldeles givet att vi får tillbaka Salmela mer i spel.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 23/1-16
90% av Bifs lag gliiiider in i närkamperna, Noll känsla från guldkalven 20.
Slänger in in backhand puck mot mål som sätter laget i skiten igen.
VHL går på 75% nu och spelar ändå ut oss...
Slänger in in backhand puck mot mål som sätter laget i skiten igen.
VHL går på 75% nu och spelar ändå ut oss...
+ 1
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 23/1-16
Lindström: De går säkerligen på 75 %...du kan omöjligen deltagit i någon lagidrott, inte ens på idrottslektionerna i grundskolan.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 23/1-16
Är vi så beroende av två-tre spelares frånvaro är vi väl inget annat än det bottenlag nästan alla ville ha oss till inför säsongen.
+ 2
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 23/1-16
rafalski: Mm, känns som att Carlsson kan utvecklas till en högklassig tvåvägsback inom en relativt snar framtid.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 23/1-16
ellis: Jag tror många lag är beroende av sina kanske tre bästa spelare. Plocka bort dem ur varje SHL-lag så kommer det påverka ganska mycket.
+ 3
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 23/1-16
rafalski: tOtroligt KHL med Carlsson. Visst är det skit med skadorna men här har vi ju Porselands ersättare nästan gratis, utan skadorna kanske han gått oss förbi.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 23/1-16
Tydligt att det finns ingen spelare i det här laget som kan ta tag i det hela och förändra en matchbild till Brynäs förde. Ytterst bekymmersamt!
+ 1
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 23/1-16
Äckliga jävla Växjö har alltså INGENTING och förstör matchen när som helst ändå. Så satans jävla frustrerande
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 23/1-16
rafalski: Verkligen, inte bra av Ersson men den pucken måste ju Starkbaum ta...
+ 3
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 23/1-16
Orkar inte... De behöver inte kämpa nånting för sina jävla mål.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 23/1-16
Brynäs teasar lite men i slutändan har vi sumpat denna match genom slarv.
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 23/1-16
bifhjärta: haha, skönt att vi kan göra lite mål i alla fall. Tyvärr har vi bjudit på 2...en pinne kanske inte är omöjligt??
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 23/1-16
rafalski: bra att Bulan vaskar om men då kan man inte låta Ersson spela. Jagar man kvittering måste vi gå ner på manskap.
+ 2
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 23/1-16
Växjö tyvärr det bättre laget i den här matchen men snacka om att Starkbaum inte steppar upp när laget behöver honom som mest. Med Markström eller en annan mv av samma kaliber hade det här blivit en väldigt jämn match.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 23/1-16
{2064}: Ajaj. Kihlströms mål där...skit men detta ger i alla fall mig hopp inför framtiden
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 23/1-16
Porseland varken täcker av passning eller går in för att bryta.
+ 2
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 23/1-16
Dags att ösa istid över Carlsson. Gärna i PP. Han är kreativ och självsäker.
Ser väldigt väldigt intressant ut.
Nä,vi behöver få tillbaks skadade spelare och ta in någon offensiv pjäs om vi ska hugga på top6.
Grabbarna sliter på bra tycker jag,men de enkla målen måste man få då och då.
Ser väldigt väldigt intressant ut.
Nä,vi behöver få tillbaks skadade spelare och ta in någon offensiv pjäs om vi ska hugga på top6.
Grabbarna sliter på bra tycker jag,men de enkla målen måste man få då och då.
+ 3
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 23/1-16
{7225}: Om du med "hopp" menar ett Play-in så är jag med... För det är det vi får räkna med nu.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 23/1-16
bifhjärta: Jag kan inte se matchen idag. Men av det mnn kan läsa härinne så blandas det friskt. Det som man får ta med sig är att man inte ger upp som grupp. Grinar det emot så gör det ordentligt.
Forza Brynäs!!!!!
Forza Brynäs!!!!!
+ 1
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 23/1-16
{7225}: Som han säger, Porseland gör inte något rätt i den situationen. Han ska ligga på spelaren som gör målet istället så puckföraren får dålig skottvinkel.
Sedan i uppspelet verkar han helt lost, han vet inte vad som ska göras och dumpar in den i hörnet.
Sedan i uppspelet verkar han helt lost, han vet inte vad som ska göras och dumpar in den i hörnet.
+ 5
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 23/1-16
Kan mycket väl sluta med kval detta Modo försöker iaf värva nytt - precis som alla andra lag när de får skador etc.
Men inte tråkiga, förutsägbara BZ.
Han väntar till nästa år han.
Men inte tråkiga, förutsägbara BZ.
Han väntar till nästa år han.
+ 3
« Föregående · 1721796 · Nästa »