1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778962 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15


Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Bratwursten: 2 timmar kvar, chilla😉

Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Kom igen nu förfan...

Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
bifhjärta: Ikväll är jag på plats och stöttar!!

Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Brynäsgubbe: Ja..det känns verkligen inte så men så är det..Tur att Läxsand har 10 raka nederlag annars hade vårt tränarbyte inte hjälpt till annat än just ett bättre spel..inte bättre resultat.

Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Stämmer det verkligen att vi bara tagit 14 av 39 möjliga poäng med Bulan?

Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Ytterligare en 18:30-match... Dåligt.

Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Brynäslegenden: med tanke på att det är sportlov så är det väl helt okej.

Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Viskas om runt 5500-6000 idag. En helt okej siffra.

Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Carl Lejonkräk: Ja, har hört att man dessutom ska döpa om upplägget, för att anfallarna inte ska känna sig orättvist behandlade.
Det nya upplägget kommer att heta "forward-to-forward".
Släpper nyheten redan idag, även om det är 1 månad kvar till första april....

Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
eltifoso: Sista säsongen med denna typ av back-to-back. Nästa säsong blir det bara back to back mellan samma lag.

Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Kahn: komfortabel hemmaseger
Växjö spelade igår, det vet vi ju hur det brukar gå då.. Konstigt schema som sagt så många gånger tidigare

Ska vi säga 4-1 efter 2-0 i sista när orken tryter för laget som spelade igår

Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15

2 - 1.


Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
70 Rodrigues: Leksingarna ser redan slitna ut

Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Honken gjorde en riktig skitmatch igår, just därför ska han stå imorgon.

Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Tommy: undvika kval är prioritet ett såklart

Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
70 Rodrigues: 3-2

Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
70 Rodrigues: Svårtippat men jag kör till med vinst 5-3!

Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
70 Rodrigues: 3-2

Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
2-5 . Tror det blir en kamp in i det sista för att undvika kval ..håller på "skansen" ikväll

Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Hyfsat viktig match imorgon, 3 poäng är ett måste, då jag tror att Leksand slår Djurgården. Vad tror ni om matchen?

Tips: 4-3

« · 1666846

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
{Tommy}: Vore tråkigt om du lämnade Tommy. Många som uppskattar dig härinne
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)