Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
« Föregående · 1666846 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Huge: Hoppas och tror att Dif är nöjda nu med säkrat kontrakt, sen ser Dif riktigt trötta ut ikväll tack vare Back to back.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Huge: 3-0, DIF är utspelade i andra.
Edit: 4-0.
Redigerad kommentar
+ 2
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Brynäsgubbe: Då är deras försprång i målskillnad uppätet.
Bra, då återstår bara tre poäng!
Bra, då återstår bara tre poäng!
+ 1
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Lindström: Dagens första jinx ladies and gentlemen. Ni lär er aldrig. Växjö har väldigt mycket att spela om.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Känns som att Stefan Steen kommer att göra sitt livs match i Lakerskassen😠
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Tänk om vi för en gångs skull kunde vinna oförtjänt??
Edit..Djoos kvar i PP..
Edit..Djoos kvar i PP..
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Ge Sweatt 1% av Brendls effektivitet så gör han 50 kassar på en säsäsong
+ 1
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Brynäsgubbe: Du hann före håller med varför lägger vi inte in mer puckar på mål???
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Andersen ser mer och mer ut som en dyngspridare. Inte en passning eller klokt beslut på 6-7 perioder.
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Brynäsgubbe: Vi får hoppas Lakers går på knäna andra halvan av matchen..dom har gått ut hårt tycker jag
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
bifhjärta: Dom har gått ut så som jag ville vi skulle öppna. Vi ger bort initiativet.
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Zappaholic: Så han sprider inte puckar och spelar med alldeles för små marginaler menar du?
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
bifhjärta: Brynäs ska ju ha puckinnehavet i off zon därav får Växjö jaga och matchen igår lär bli påmind!!! Men det är lättare sagt än gjort tyvärr!
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Zappaholic: Han har vart riktig dålig långa stunder, dessutom så går han inte in i NÅGON närkamp.
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
bifhjärta: Ritola klev av och haltade. Inte bra för dem som redan har Ryno borta.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Forsberg 1978: Detta är en do or die-match. Dags att steppa upp.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Forsberg 1978: Ser inte bra ut detta, men man förstår varför BIF ligger där dem ligger
+ 1
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Rossa: Växjö är ju en av favoriterna till sm-bucklan. Med tanke på vår säsong är det ju inte troligt att vi ska dominera mot dem.
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
Zappaholic: Bulan måste få ur spelarna att dom inte behöver göra världens snyggaste mål hela tiden utan att skitmål också räknas, jag blir tokig att dom så ofta ska göra det där sista passet!
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 28/2-15
bifhjärta: Nopp har fungerat klockrent för mig i princip hela säsongen! peppar peppar!
« Föregående · 1666846 · Nästa »